Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin lopen kyllästynyt tähän raskausajan väsymykseen. Ottakaa se pois!

Vierailija
23.08.2013 |

En hitto jaksa enää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, just ajattelin että ehkä tää 3-4 vuoden päästä helpottaa. Jos en sitten ole uudelleen raskaana :) Millä viikolla olet? Mulla rv 30 ja 5 vko ois vielä äitiysloman alkuun, enkä todellakaan tiedä miten jaksan kaikkien kipujen ja tämän väsymyksen kanssa. Tänäänkin on pari kertaa töissä päässyt itku kun olen niin väsy. Harmi kun ei voi oikeen enää nauttia tästä raskaudesta kun on niin mieli maassa.  

Vierailija
2/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkoi jo heti raskauden alussa, paheni viikon 7 tienoilla ja nyt menossa kolmastoista viikko. Tänäänkin pitäisi ihan pian lähteä naapurikaupunkiin hoitamaan asioita, mutten tajua miten. Olen aamuseitsemästä saakka yrittänyt nousta ylös. Pääsen keittiöön jääkaapille ihmettelemään ja totean, että kaikkeen ruoanvalmistukseen menee aikaa, enkä jaksa olla pystyssä niin pitkään. Yritän, mutta sitten heikottaa ja päässä hakkaa ja pitää mennä pitkäkseen hetkeksi ja nukahdan. 

Uusi yritän kun herään, yritän suihkuun. Jaksan juuri ja juuri suihkun, vaikka käsien pitäminen ylhäällä tuntuu mahdottomalta hiustenpesun ajan. Äkkiä lepäämään suihkusta ja nukahdan jälleen. 

Miten hitossa pääsen ovesta ulos ja junalla naapurikaupunkiin? Itkettää, kun  normaali eläminen ei onnistu. Autoa en uskalla ajaa, sillä kun nukahtamisväsähtäminen tulee, silmät vain painuvat kiinni. Nukahdin kerran autoon. Uutta riskiä en ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olkaa nyt edes onnellisia, että ette ole vuodelevossa. Mielelläni minäkin nauttisin jossain muualla raskaudesta kuin sängyn pohjalla. Nyt siis 11. makuuviikko menossa ja vielä 10 edessä.

Vierailija
4/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ja raskaus vasta ihan alussa... Kolme lasta ennestään, neljättä siis odotan. Aiemmat raskaudet olleet ihan siedettäviä, mutta nyt on jostain syystä ihan tajuton pahoinvointi ja väsymys ettei meinaa mitään saada aikaiseksi... Kaduttaa melkein jo koko raskaus :(

Vierailija
5/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kymmenen kertaa mieluummin vuodelevossa. On sula mahdottomuus yrittää hoitaa pakollisia asioita ja elää normaalia elämää, jos fyysisesti en siihen kykene. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän