Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusissa kouluissa on sekavessat. Mitä mieltä?

Vierailija
17.08.2020 |

Pojilla on helpompaa, tyttöjä käy sääliksi.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusista hommaa, pelkoa, ahdistelua, raiskauksiakin.

Vierailija
22/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli jo kymmenen vuotta sitten yläkoulussa. Kukaan ei kärsinyt nestehukasta tai lintsaillut päästäkseen vessaan. Ihan normaalisti niitä käytettiin enkä koskaan kuullut kenenkään valittavan tai edes ihmettelevän niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain. Jos segregaatio halutaan poistaa, pitää toimia kaikilla tasoilla eikä poimia rusinoita pullasta.

Vierailija
24/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helppo kuvitella että poikien seuraava välituntihuvi on kytätä koska tyttö menee vessaan ja rynnätä sitten perään ottamaan kuvia kännykällä kopin raoista. siinä some rutisee kuumasta sisällöstä!

Vierailija
25/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kundeillehan se sopii, että samassa tilassa on housuttomia flikoja. Mutta flikojen mielipiteestä en ole varma. Ja jos kyse on yksilövessasta, niin jarrutusraitojen esiintymistiheys lisääntyy joka vessassa exponentiaalisesti.

Koska naiset ei pasko?

Vierailija
26/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta v...un vertaa.

Vierailija
27/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kundeillehan se sopii, että samassa tilassa on housuttomia flikoja. Mutta flikojen mielipiteestä en ole varma. Ja jos kyse on yksilövessasta, niin jarrutusraitojen esiintymistiheys lisääntyy joka vessassa exponentiaalisesti.

Miten samassa tilassa? Ne on nykyään yksilövesdoja. Ei mitään isoa tilaa.

Vierailija
28/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusista hommaa, pelkoa, ahdistelua, raiskauksiakin.

Kultahanhet tekevät vain vaalityötään.

Vierailija
29/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernit unisex-vessat ovat itse asiassa monille suuri parannus entiseen verrattuina. Niihin kun ei yleensä tehdä niitä ohuin levyseinin erotettuja koppeja joista voi helposti kurkkia yli tai ali. Vaan siis kopit tehdään "oikeilla" seinillä ja kunnon ovilla jolloin siellä on paljon entista parempi rauha eikä kukaan voi kurkkia.

Vierailija
30/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä onkin kiva tyttölapsen vaihdella kuukautissuojia ja pestä alapäätään.

Vierailija
31/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernit unisex-vessat ovat itse asiassa monille suuri parannus entiseen verrattuina. Niihin kun ei yleensä tehdä niitä ohuin levyseinin erotettuja koppeja joista voi helposti kurkkia yli tai ali. Vaan siis kopit tehdään "oikeilla" seinillä ja kunnon ovilla jolloin siellä on paljon entista parempi rauha eikä kukaan voi kurkkia.

Ja ovet käytävältä. Ei mitään isoa tilaa.

Vierailija
32/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt feministihallitus, tätä olette halunneet! Äänestäkää jatkossakin paskaa niskaanne 

Vierailija
33/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä onkin kiva tyttölapsen vaihdella kuukautissuojia ja pestä alapäätään.

Ihan ok, kuten kaikissa yhden hengen vessoissa.

Vierailija
34/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä  koska miehet aina sotkevat vessat. Sekavessat edellyttävät sitä että siivotaan ainakin kaksi kertaa päivässä. Itse käytän joskus naisten vessoja koska ovat paljon siistimpiä mutta olen itse myös erittäin siisti eikä jää mitään jälkiä. M52

Ollessani yläasteella piti poikien vessa sulkea kuukaudeksi, kun pojat alkoivat tahalleen paskantamaan lavuaariin. Se oli niiden mielestä vissiin aivan hulvatonta touhua. Joten joo, yhdyn mielipiteeseesi poikien sotkuisemmista vessoista.

Paskapuhetta. 

Ei ole. Tapahtui Kuopiossa talvella v. 2004. Koulua en sentään kerro. 

Vierailija
35/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ovet käytävältä. Ei mitään isoa tilaa.

Kuulostaa tehokkaalta tilankäytöltä.

Vierailija
36/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä maasta on kyse- Suomessa ei ole.

Vierailija
37/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanonut meidän pojille kuskaa reunoille ei tarvitse sitten kotona reunoille kuseksia. ovat kuulemma kiitettävästi kehoitusta noudattaneet

Vierailija
38/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään yhteisvessoja ole ainakaan omien lasten koulussa. Käytävältä suoraan vessakoppiin, ihan normi ovi ja ovi lukkoon. Ei samassa tilassa ole ketään muuta, siellä voi rapistella vaikka karkkipussia ilman että kukaan kuulee. Kaikki vessat on vaan kaikille käytössä. Eli tyttojen ei tarvitse jonottaa, kun vieressä on vapaa vessa. 

Vierailija
39/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä  koska miehet aina sotkevat vessat. Sekavessat edellyttävät sitä että siivotaan ainakin kaksi kertaa päivässä. Itse käytän joskus naisten vessoja koska ovat paljon siistimpiä mutta olen itse myös erittäin siisti eikä jää mitään jälkiä. M52

Ollessani yläasteella piti poikien vessa sulkea kuukaudeksi, kun pojat alkoivat tahalleen paskantamaan lavuaariin. Se oli niiden mielestä vissiin aivan hulvatonta touhua. Joten joo, yhdyn mielipiteeseesi poikien sotkuisemmista vessoista.

Paskapuhetta. 

Ei ole. Tapahtui Kuopiossa talvella v. 2004. Koulua en sentään kerro. 

Paskapuhetta edelleenkin, yksikään koulu ei voi estää oppilaita ulostamasta koulupäivän aikana.

Mieti nyt itsekin trolli 

Vierailija
40/85 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään yhteisvessoja ole ainakaan omien lasten koulussa. Käytävältä suoraan vessakoppiin, ihan normi ovi ja ovi lukkoon. Ei samassa tilassa ole ketään muuta, siellä voi rapistella vaikka karkkipussia ilman että kukaan kuulee. Kaikki vessat on vaan kaikille käytössä. Eli tyttojen ei tarvitse jonottaa, kun vieressä on vapaa vessa. 

Jep. Itselläni oli tälläiset jo yläasteella 90-luvulla pikkupaikkakunnalla.