Kehtaako ihmiset hakea "vähävaraisten ilmaismaskeja"?
Kun pitää mennä kunnantalolle tms. julkiselle paikalle tiettynä aikana jonottamaan.
Kaikki ohikulkijat näkee ketkä on "köyhäinjonossa".
Kommentit (31)
Vähävaraisena kehtaa hakea mitä vaan. Mä olen ollut ruokajonossa terv. keskuksen lähellä. Kaikki tietävät sen paikan. Ihmisiä kulkee ohi koko ajan.
Miten sä kehtaat sanoa noin?
Vierailija kirjoitti:
Haluaako joku jonottaa "tokmannin" ämpäreitä ?
Anoppi jonotti ja sai ämpärin jossa oli 100 euron lahjakortti. Kerskuu sillä vieläkin 5 v myöhemmin.
Säästö se pienikin säästö on. Voihan niitä käyttää esim. siivouksessa tai askarteluun jos ovat niitä kelvottomia paperinaamiota. En ymmärrä mitä kehtaamista asiassa on.
ei kannattaisi näinä päivinä mennä mihinkään jonottamaan, olip köyhä tai rikas, sillä ei siellä jonoissa osata turvavälejä pitää.
Siinähän se korona kivasti lisääntyy kun puol kylää pakkautuu samaan läjään ilmaston maskien toivossa ja osalla euron kuvat silmillä, että laittaa ne Facebookiin tai torille myytäväksi. Pettymys on raju, kun saakin vain lakanalankaasta ommeltun kangasmaskin. Aion hakea mikäli tulee jakoon esim tarvikejakelun kautta ja samalla haen muita. Mutta en mene jonottamaan esim kunnantalolla.
Ainahan sen voi ostaa Forumin nurkalla joltain köyhältä kerjäläiseltä, joka on kehdannut käydä jonottamassa ja tarvitsee kaljarahaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se korona kivasti lisääntyy kun puol kylää pakkautuu samaan läjään ilmaston maskien toivossa ja osalla euron kuvat silmillä, että laittaa ne Facebookiin tai torille myytäväksi. Pettymys on raju, kun saakin vain lakanalankaasta ommeltun kangasmaskin. Aion hakea mikäli tulee jakoon esim tarvikejakelun kautta ja samalla haen muita. Mutta en mene jonottamaan esim kunnantalolla.
Ja anteeks, kauheeta luettavaa kun on virheitä joka paikassa 🤭
Jos on oikeasti köyhä ja PA, niin kehtaa kuulkaa paljon rankempiakin asioita kuin jonottaa maskeja, koska on pakko. Itse en tarvitse vaikka olen köyhä, koska ostin omat.
Hain. Saan vain 1/2 eläkkeen enkä muuta vielä 3 vuoteen. Samalla hain diabeetikkolapsellenikin.
Mieheni tienaa kyllä hyvin mutta elättää koko perhettä
Vierailija kirjoitti:
Hain. Saan vain 1/2 eläkkeen enkä muuta vielä 3 vuoteen. Samalla hain diabeetikkolapsellenikin.
Mieheni tienaa kyllä hyvin mutta elättää koko perhettä
Jokos niitä jossain jaetaan? Täällä vasta mietitään.
Haen niitä niin paljon kuin pystyn ja myyn pois. Itsehän en kyllä mokomia käytä.