Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiusallista kun töissä

Vierailija
22.08.2013 |

kysellään kokoajan raskauden takia voinko hyvin ja onko kaikki mennyt hyvin. Olen työpaikan ainoa alle nelikymppinen ( joo olen 24v). Ite ko en oo missään vaiheessa halunnu tehä tästä tulevasta lapsesta minkäänlaista numeroa ja muutenki ollu hissukseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Hyväähän he tarkoittavat. 

Minusta olisi ikävämpää, jos kukaan ei kyselisi sinun vointiasi. Joillakin naisilla raskausaika ei tosiaankaan ole maailman ihaninta aikaa ja mielestäni on pelkästään hyvä, että työpaikalla ollaan kiinnostuneita voinnistasi. 

Vierailija
2/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kyselevät kamalia. Parempi olisi, jos tivaisivat, miksi lehmä poikii juuri nyt, kun töitä olisi tehtäväksi. Tai kysyisivät mieluummin, onko lapsella isää siis jotain muuta kuin se, jolle olet valehdellut tämän olevan isä (esim. aviomies). Juorujen perusteella kun olet lutka ja jakorasia. Paljon olisi hauskempaa, jos tuollaisia jutustaisivat eiköstä juu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 16:01"]

Kylläpä kyselevät kamalia. Parempi olisi, jos tivaisivat, miksi lehmä poikii juuri nyt, kun töitä olisi tehtäväksi. Tai kysyisivät mieluummin, onko lapsella isää siis jotain muuta kuin se, jolle olet valehdellut tämän olevan isä (esim. aviomies). Juorujen perusteella kun olet lutka ja jakorasia. Paljon olisi hauskempaa, jos tuollaisia jutustaisivat eiköstä juu?

[/quote]

No höh! Vaikka olisit palstalla kovinkin tykätty vinosta huumoristasi, kannattaisi vähän harkita, kenen seurassa sitä viljelet. Kyseessä on sentään esikoistaan odottava nuori äiti. Muistat varmaan itsekin, kuinka herkässä tunteet ovat silloin. 

Vierailija
4/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta miehenä minulla ei ole asiasta muistikuvaa. Typeristä tiineistä naaraista valitettavasti sitäkin enemmän.

Vierailija
5/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 16:40"]

Sori, mutta miehenä minulla ei ole asiasta muistikuvaa. Typeristä tiineistä naaraista valitettavasti sitäkin enemmän.

[/quote]

Oho, olikin paha asennevamma kyseessä. 

Toivottavasti teet kaikille tapaamillesi naisille palveluksen ja teet asenteesi selväksi heti kättelyssä, jotta tietävät vältellä sinua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme