Eikös Anna Abreu oo just sellainen taskuvenus mistä miehet unelmoi?
Kommentit (17)
Mielestäni perusnätti nainen. Tyttömäinen. Itse kuitenkin tykkään eniten pitkistä ja hoikista 170-175 cm naisista. Vielä jos naiselta löytyy kauniit kasvot ja pitkät tuuheat hiukset niin olen myyty.
En ole koskaan tykännyt lähellä toisiaan olevista silmistä.
No ei enää.
Pikemminkin ärsyttävä.
Oikein nätti, vaikka pukeutuu kamalasti.
Oli hän nuorena söpö, mutta nykyään jo yli 30-vuotias. Ei kiinnosta enää.
Ehkä parikymppisenä vielä oli. Nyt on reidessä ruma roiske...
Abreu on jees, ei mikään vihervassari.
Annan pää on niin koomisen iso muuhun kroppaan verrattuna, että ei vastaa mun ajatusta taskuvenuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni perusnätti nainen. Tyttömäinen. Itse kuitenkin tykkään eniten pitkistä ja hoikista 170-175 cm naisista. Vielä jos naiselta löytyy kauniit kasvot ja pitkät tuuheat hiukset niin olen myyty.
Aika törkeetä haukkua 170-senttisiä naisia pitkiksi. Nehän on ihan normaalipituisia.
T. 168cm nainen
Onhan alle 160-senttiset söpöjä, mutta ei ne ole mitenkään seksuaalisesti haluttavia. Sama koskee yli 175-senttisiä naisia, ellei nyt satu olemaan joku kurvikas yksilö, yleensä ne kuitenkin ovat kömpelöitä kuikeloita.
Annalla tosiaan on aika mahtavan kokoinen pää, että ei voi sanoa taskuvenukseksi. anna on portugalilaisista geeneistään huolimstta sellainen tyypillinen "persjalkainen" suomalainen.Varmaan saanut kauniin ihonsävyn ja muut tummat piirteensä isältää ja vartalon mallin äidiltään.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt lähellä toisiaan olevista silmistä.
Onko sulla silmät kuin tähdet? Ei aivan yhtä kirkkaat vaan hel,vetin kaukana toisistaan.
Anna on nätti, mutta sen mitä olen saanut julkisuuskuvastaan irti, ei todellakaan mikään penaalin terävin kynä ja todella ärsyttävä. Mutta voihan olla, että normielämässä on tosi mukava. Who knows.
Eikös Mikko Leppilampi ole kuin hämärä viileä metsälampi. Hymyilee kuin Mimosa ja eikös naiset ole pilvissään?