Vituttaa, hääpäivä eikä mies taaskaan huomioinut mitenkään!
On se ihme juttu et ei voi vähän huomioida, hakis vaikka pirkkaruusut lähikaupasta, mut ei. Joka hääpäivä sama juttu, ja tietää vallan hyvin et vedän herneet nenään. Joten once again, riitahan siitä tuli. Niin että vituttaa.
Kommentit (9)
Mä voitin just kympin! :D Löin mieheni kanssa vetoa, että ensimmäinen kommentti tähän on tuo näsäviisas 'mitenkäs sinä huomioit miestäsi?' Että suomalaiset lehmät osaa olla idiootteja! :D
Joka ikinen hääpäivä tähän saakka olen ostanut jotain pientä tai isoa, tehnyt ruokaa, jotain kuitenki, ostanut jopa niitä kukkia. Nyt en ostanut mitään, oli pyöreitä lukemia mittarissa hääpäivänä, joten ajattelin ja toivoin et jos nyt edes tän kerran, mut ei., ei eds nyt. Ap
Me ei oo ikinä huomioitu kumpikaan mitään merkkipäiviä. Ei tartte stressata, kun kumpikaan ei muista. Sen sijaan saatetaan huomioida toisiamme arkena ihan muuten vaan ja mennä ulos syömään vaikkapa joku tiistai, jos siltä tuntuu.
Mä unohdin omani eilen. Jo viidettä kertaa peräkkäin. Tänä vuonna sentään muistettiin illalla väsyneenä toivottaa hyvää hääpäivää. Jos se on sinulle tärkeä vihjaa pari päivää etukäteen, että joku tulisi iloiseksi rehuista. Ja muista itse miestäsi jotenkin.
mies on mulle erottäin rakas ja romantiikkaa tarvitaan, mutta se voi tapahtua muullonkin.
Miks aina näitä miten itse huomioit miehesi -juttuja??? Miks ei vaan voi todeta et onpa juntti ukko ku ei muista! Ihan sama kun täällä joku kirjoittaa et mies ei vaikka tee kotitöitä niin vastaus on että teetkö itse, annatko miehesi levätä, silläonkin varmaan jo toinen kun vaadit liikaa...jne. Solidaarisuutta siskot kehiin, kyllä mä ainakin haluan et mies muistaa hääpäivänä!
Mun mies ei kanssa muista hääpäiviä tai synttäreitä. Yleensä ei edes jouluisin lahjo mua. Ollaan otettu siitä usein yhteen, koska mä odotan muistamista ja muistan häntä merkkipäivinä ja se tuntuu olevan hänelle hyvinkin tärkeää.
No, tänä vuonna oli 20-vuotishääpäivä, ja puhuttiin siitä hyvissä ajoin ja olin varma, että nyt kyllä jotenkin muistaa. Joo'o, ei mitään! Kun siitä sitten myöhemmin kysyin, niin tämä tokaisi, että sehän oli hääpäivä, eikä meillä häitäkään vietetty. Mentiin siis maistraatissa naimisiin, kun mies ei kuulu kirkkoon. Huoh....
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 22:42"]
On se ihme juttu et ei voi vähän huomioida, hakis vaikka pirkkaruusut lähikaupasta, mut ei. Joka hääpäivä sama juttu, ja tietää vallan hyvin et vedän herneet nenään. Joten once again, riitahan siitä tuli. Niin että vituttaa.
[/quote]
Joko hän pitää sinua tyhmänä huorana tai olet tyhmä huora, valitse ja päättele.
Muistiko mies, että teillä on hääpäivä? Me kyllä keskustellaan etukäteen, että miten tällä kertaa juhlistettaisiin hääpäivää - ettei mene kummaltakaan ohi kun ei just silloin muistakaan. Ettei tuu varattua jotakin muuta. Että tehdään aikaa toisillemme, edes hetkeksi, tuona päivänä. En kyllä suuttuisi, jos toinen unohtaisi jos en itsekään olisi asian esille ottamiseksi mitään tehnyt, ei niitä päivämääriä tule muutenkaan vahdittua, eikä se yllätyksellisyys tms. se pointti mun mielestä ole. Yhdessä me ollaan me, aviopari, yhdessä sitä on naimisiin menty, yhdessä hääpäivätkin juhlitaan. Ja suunnitellaan.
Miten sinä huomioit miestäsi hääpäivän kunniaksi?