Kaksosepäily - kuudes aisti...?
Kertokaahan, kaksosten äidit. Minkälaiset olivat oireenne alkuraskaudessa? Epäilittekö kaksosia missään vaiheessa?
Miksi ihmeessä miellän meille tulevan kaksoset, viikkojakin vasta 4+6? :D
Kommentit (6)
kaikki hyvin toistaiseksi, kaksosia ei selväti näkynyt..mutta lääkäri ei sannut ata varmaksietteikö kahta olisi...ensi viikolla uudestan ;) (vähän muista syistä)
Kaksosia odotan ja ollaan nyt viikolla 24. Tiesin olevani raskaana ennen plussan tekoa, mutta kaksoset yllätti ekassa ultrassa :) Kaikki oireet tuntuvat tulevan tuplana, eikä pahoinvointi näytä vieläkään hellittävän. Joko teillä on tiedossa onko tulossa tuplat?
np ultrassa käyty eikä vieläkään näkyny kuin yksi pikkuinen:) mutta ehkä ihan hyvä näin ;)
mulla ei ole kaksosia...(vielä),mutta perinnöllisistä syistä mahdollista, nyt olen rv 7+3 ja jo ennen ku plussasin näin unta että synnytän kaksoset,oireet alkoivat vahvoina jo ennen plussausta,ja ovat vahvemmat mitä kahdessa aikasemmassa raskaudessa. Ja pahoinvointiakin on, jota ei ole ollut aikasemmin ollenkaan. Maha on nyt yhtä iso kuin aikasemmissa rv 14-16. Ja olen hoikka ihminen... ja koko ajan mös takaraivossa kolkkutelee että nyt olisi kaksi...pe alkuraskauden ultra joten siellä ehkä saa jo selville :)