Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mummoikäiset (+40) ottavat ripsipidennyksiä

Vierailija
21.08.2013 |

tai hiuspidennyksiä?  Eikös se ole vähän sama kuin se jalopuuratti Ladaan :) ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot törkee. Mones avaus tää oli tuntiin?

Vierailija
2/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh! Olen itse 47 v. nainen ja olen vuosien myötä alkanut nähdä yhä vanhemmat naiset kauniina ja ihailen, jos he ovat laittautuneet nätisti. Nuoremmat naiset ja miehet tietysti näkevät vain rypyttömät naiset kauniina, mutta heitähän on vain puolet ihmisistä, joten toisen puoliskon mielestä kyllä yli nelikymppistenkin kannattaa laittautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh! Olen itse 47 v. nainen ja olen vuosien myötä alkanut nähdä yhä vanhemmat naiset kauniina ja ihailen, jos he ovat laittautuneet nätisti. Nuoremmat naiset ja miehet tietysti näkevät vain rypyttömät naiset kauniina, mutta heitähän on vain puolet ihmisistä, joten toisen puoliskon mielestä kyllä yli nelikymppistenkin kannattaa laittautua.

Vierailija
4/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ymmärrä, miksi kukaan niitä ottaa, muullon kuin poikkeustapauksissa.

Vierailija
5/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:08"]

minä en ymmärrä, miksi kukaan niitä ottaa, muullon kuin poikkeustapauksissa.

[/quote]

komppi tälle, en keksi oikein mitään syytä tekoripsille kuin sairauden jolloin omia ripsiä ei ole

oppilaitoksessamme näkee teineillä näitä luonnottomia ripsiä ja ovathan ne todella rumia

Vierailija
6/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoikä alkaa jo kolmenkympin jälkeen, joten ap taidat itsekin olla mummo. Minä meinaan tiedän 32-vuotiaan mummon, että revi siitä vitun idiootti. Ja jos et jo ole mummoikäinen niin muutaman hassun vuoden päästä olet joten revipä ne tekoripsesi heti irti senkin vanha typerä lehmä.

Joo kalahti jne vaikka mulla ei niitä ripsienpidennyksiä olekaan.

Vierailija
7/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset on kamalia kaikilla, ikään katsomatta. Hyvin laitetut laadukkaat hiustenpidennykset on ok, silloin ne on hyvät jos niitä ei huomaa pidennyksiksi.

Vierailija
8/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen takia, kun "mummoilla" on jo siihen varaa:)

Vierailija
9/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nainen ei ole koskaan liian vanha ollakseen kiinnostunut ulkonäöstään tai hyötyäkseen pienestä laittautumisesta.

Ripsen- tai hiustenpidennykset sinänsä olivat ap:n viestissä selvästi sivuseikka, olennaista on se, että ap:n mielestä yli nelikymppiset ovat jo haudassa ja menetettyjä tapauksia.

Mitäpä sanot siitä, että minä vielä kaksi vuotta sitten (45-vuotiaana) menin naimisiin 33-vuotiaan miehen kanssa, ja hyvin menee edelleen... menekkiä siis on, jos nainen pitää huolta itsestään ja on luonteeltaan vähän toista sorttia kuin ap:n kaltaiset riivinraudat.

Vierailija
10/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos +40 on mummoikäinen, onko +20 keski-ikäinen? Ja yli 50 on jo haudassa...

Vierailija
11/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ripset ovat niin pitkät ja tuuheat että moni luulee feikiksi. Yksi työkaveri ihan otti kiinni ja veti koittaakseen ovatko irtoripset... blah :D

Vierailija
12/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:18"]

Ap, nainen ei ole koskaan liian vanha ollakseen kiinnostunut ulkonäöstään tai hyötyäkseen pienestä laittautumisesta.

Ripsen- tai hiustenpidennykset sinänsä olivat ap:n viestissä selvästi sivuseikka, olennaista on se, että ap:n mielestä yli nelikymppiset ovat jo haudassa ja menetettyjä tapauksia.

Mitäpä sanot siitä, että minä vielä kaksi vuotta sitten (45-vuotiaana) menin naimisiin 33-vuotiaan miehen kanssa, ja hyvin menee edelleen... menekkiä siis on, jos nainen pitää huolta itsestään ja on luonteeltaan vähän toista sorttia kuin ap:n kaltaiset riivinraudat.

[/quote]

Aika helvetin lyhyt elinaika on sitten tuollakin ap idiootilla jos nelikymppisenä meinaa kuolla. Ehkä hyvä niin, eipähän tarvitse lukea sen vittumaisia juttuja enää.

Vierailija
13/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö - en ymmärrä kysymystä? Siksi, että näyttäisi paremmalta? Siksi että meikkaaminen on aamulla nopeampaa?

Vierailija
14/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska hänellä on noin 40, jopa 50 vuotta elinaikaa jäljellä ja hän haluaa viettää nekin vuosikymmenet nättinä.

Vierailija
15/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tajua. Kyllä se on niin että sen jälkeen kun täyttää 30, pitää lopettaa meikkaaminen, leikata hiukset lyhyiksi ja ottaa tätipermanentti.

Sitten kun täyttää 40 pitää alkaa käyttää mummontanttuja, tukisukkahousuja, ostaa rollaattori ja tilata ET-lehti. 

Vierailija
16/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa että joku arvostelee halveksivaan sävyyn itseään vanhempia ihmisiä - tai sitten on itse tuon ikäinen ja haluaa vaan purkaa tällä pahaa oloaan. jokainen kuitenkin vanhenee ja jokaisesta tulee se mummoikäinen, ellei sitten kuole sitä ennen. Minä ainakin arvostan ihmisiä jotka jaksavat pitää huolta itsestään ja ulkonäöstään vielä kahdenkympin jälkeenkin. Erityisen hienoa on mielestäni jos joku lähtee eläkkeelle ja on suunnitelmia täynnä eikä ole hautaan kävelemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme