Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies numero 100 kaadettu! nyt se löytyi

Vierailija
21.08.2013 |

Nyt se vasta löytyi se kunnon pano, isolla PEELLÄ... 99 turhaa kalua tuli turhaan kaluttua, tosin ikääkin jo yli 40+. Terveisiä vaan salarakkaalle ja huomenna tositoimiin!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minulla samankaltainen tilanne. En tiedä montako kalua tuli koluttua mutta ainakin 60. Ja nyt kolahti! Olen löytänyt vertaiseni ja sen mitä etsin.

Vierailija
2/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen testannut arviolta noin 110 kalua. Kaikki mitäänsanomattomia, jonninjoutavia nysiä. Kuinka ihmisellä voikin olla näin huono tuuri? Tosin en ole hakenut muuton takia kuin Etelä-Pohjanmaalta, joten se voi olla syynä. Siellä miehet uhoo hirveästi, mutta pieniä on kalut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, kerropa tuo sama tälle uudelle ihanalle kalun omistajalle.

Vierailija
4/16 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kerron huomenna, laitan kommentit tänne heti tuoreeltaan

Vierailija
5/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadalta mieheltä jo taudit kerätty? Kiertäisin sinut kaukaa.

Vierailija
6/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole taudin tautia ollut....ootko kuullut ikinä kortsuista?

Vierailija
7/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi 10% tuosta määrästä todellisuudessa (senkin trolli-poju), niin sekin olisi sellaista h*romeininkiä, että ei kellekään kunnon miehelle enää kelpaisi.

Vierailija
8/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ystävät hyvät, te ette ilmeisesti tiedä nykynaisista yhtikäs mitään. Ajatelkaas nyt vähäsen. Jos siis sinkkunainen metsästää itelleen uuden miehen kerran viikossa, niin se tekee jo vuodessa 52 petikaveria. 100 partneria on siis todella vähän, jos on kysymyksessä aikuinen nainen.

Vierailija
9/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 23:27"]

Vaikka olisi 10% tuosta määrästä todellisuudessa (senkin trolli-poju), niin sekin olisi sellaista h*romeininkiä, että ei kellekään kunnon miehelle enää kelpaisi.

[/quote]

Voi teitä miesparkoja! Ei laskupäätä eikä tietoa meistä naisista! Aloittajalla on voinut olla pitkiäkin miessuhteita välissä ja vaikka laskettaisiin että ei ole ollut niin eipä noita paljon ole ollut. Aloittaja on yli 40-vuotias ja oletetaan että sekstailut ovat alkaneet täysi-ikäisenä. Tällöin kumppaneita olisi vuodessa hieman yli 4 kappaletta, joka on todella vähän! Näistäkin varmaan pari tulee lomien aikaan tai sitten kun on risteilyjä tai juhlia. 

Itsellä ei ole kyllä kokemusta noin monesta, mutta seksisuhteita on ollut viidentoista miehen kanssa. Nykyinen jatkunut yli kymmenen vuotta. Mieheni on aropupu, joka haluaa lähes päivittäin eli itse olisin huolestunut siitä millaista kyytiä on saanut vuosien saatossa - jos siitäkään. Käytössä lihakset paranevat ja niitä voi aina jumpata lisää, jos uuden kumppanin peli onkin pienempi kuin edellisen. 

Lisäksi kun miettii omia kokemuksia niin veikkaisin että noista sadasta aika moni on ollut sellaista kännisekoilua ettei miehellä ole edes seisonut kunnolla känniuhosta huolimatta. Olkaapa siis miehet tarkkoja ennenkuin ryhdytte leimaamaan naisia!

N38

Vierailija
10/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 kirjoittaa asiaa. Asia on juurikin näin. Sikaa säkissä ei kukaan täysjärkinen nainen ota, elämästä ja seksistä pitää nauttia. Mutta onhan niitä muitakin avuja kuin kalun koko. Itse olen hypännyt siellä ja täällä luullen, että iso kalu on se mitä haluan. Mutta kävikin niin, että kohdalle sattui sellainen uros joka vei jalat altani, keskivertokalullaan ;) Taitava mies, ottaa naisen ja olen aina ykkönen. Minä ensin, hän sitten ja siinä kohtaa kiihotus on saanut keskivertokalunkin melkoiseen paksuuteen..

Vierailija
11/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 23:18"]

Eipä ole taudin tautia ollut....ootko kuullut ikinä kortsuista?

[/quote]

Olen kuullut kortsuista. Epäilen, että aika monessa tapauksessa naiselle annetaan suuseksiä ilman suojaa, vaikka kortsu olisikin muuten käytössä. Pelkästä suutelemisesta tai sormien käytöstä sukuelimissä voi saada tauteja. Kortsu ei suojaa sataprosenttisesti kaikelta ehjänäkään ja menee toisinaan rikki. Tauteja ei myöskään usein huomaa ilman kattavia testejä.

Kiertäisin edelleen kaukaa.

Vierailija
12/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 07:49"]

Voi ystävät hyvät, te ette ilmeisesti tiedä nykynaisista yhtikäs mitään. Ajatelkaas nyt vähäsen. Jos siis sinkkunainen metsästää itelleen uuden miehen kerran viikossa, niin se tekee jo vuodessa 52 petikaveria. 100 partneria on siis todella vähän, jos on kysymyksessä aikuinen nainen.

[/quote]

Onko muka tavallista hakea uusi mies sänkyynsä joka viikko? En haluaisi vaihtaa joka viikko naista, vaikka seksi kiinnostaakin paljon. Onko nykynaisten seksielämä muka tällaista kertakäyttökulttuuria? En minä sitä ihmettele, jos joku haluaa panna paljon, mutta mikä pakko on vaihtaa kumppania joka kerta?

Ei se ole se harrastetun seksin määrä mikä etoo, vaan sadoissa kulkeva kumppanien määrä.

Vierailija
13/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Naisia kaadetaan, ei miehiä. Muistutus myös kaikille mummoille.

Vierailija
14/16 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoittaja oikasee sen verran että se 100 oli vaan heitto. Todellisuus voi olla 34 tai 120 ukkoa. Mutta pääasia oli päästä hehkuttamaan että se oikea puuttuva palanen voi löytyä sittenkin kun vähiten odottaa! ja eihän siitäkään ole haittaa että miehellä on hyvä varustus, muutenkin ihana pakkaus ja ottaa naisen huomioon eikä sano koskaan ei.

Harmi vaan että on varattu.

Vierailija
15/16 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 15:15"]

Alkuperäinen kirjoittaja oikasee sen verran että se 100 oli vaan heitto. Todellisuus voi olla 34 tai 120 ukkoa. Mutta pääasia oli päästä hehkuttamaan että se oikea puuttuva palanen voi löytyä sittenkin kun vähiten odottaa! ja eihän siitäkään ole haittaa että miehellä on hyvä varustus, muutenkin ihana pakkaus ja ottaa naisen huomioon eikä sano koskaan ei.

Harmi vaan että on varattu.

[/quote]

Tämän takiahan kannattaa pohtia olisiko salasuhde hyvä vaihtoehto kaikille! Itse olen ollut naimisissa n. 15-vuotta ja lapsia sekä hyvä koti löytyy. Kuitenkin oma seksuaalisuuteni on huomattavasti voimakkaampaa kuin vaimollani. 

Melani ei ole mikään ihmeellisen iso, paremminkin keskiverron yläpäässä (18,5 pituus ja 14,5 ympärys). Kuitenkin tällä saan naisille mukavasti orgasmeja ja kun olen sosiaalinen ja edes keskiverron näköinen niin vientiä riittää mukavasti. Tällä hetkellä on neljä vakipanoa, ja nimenomaan panoa! Ei koskaan mitään erityisen romanttista vaan tapaamisten aikana suoraan asiaan. Aikoinaan toki romanttisesti tutustuttu, mutta sen jälkeen hommat hoidellaan tapaamisissa ihan kuten parisuhteessakin: molemmille orgasmi tai useita ja sitten erotaan.

Näistä vakipanoista muuten KAIKKI ovat tahoillaan myös varattuja, mutta en tiedä kuinka monta miestä noilla on minun ja aviomiehensä lisäksi. Kaikkien kanssa käytän luonnollisesti kondomia eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Toimii todella hyvin ja elämä on mukavaa! :)

Näistä meidän suhteista tuskin tietää heidän kaverinsa, enkä uskalla itsekään niistä kertoa muuten kuin näin netissä anonyymisti. Mietin vain että millaista kaksinaismoralismia täällä netissä löytyykään! Aivan varmasti jokaisella naisella on kerrottua enemmän seksikumppaneita! Yllättävintä lienee monelle se että niitä tulee erityisesti pitkän suhteen aikana vain lisää. Kannattaa siis nauttia elämästä mutta varoa visusti rikkomasta kenenkään perheonnea. Jos tämä ei onnistu niin sitten kannattaa käyttää vain maksullista seksiä, molempien sukupuolten niin himot tyydyttyvät mutta elämä pysyy kasassa.

M42

Vierailija
16/16 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti sain panoista rahaa, 20euroisia kova tukku

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan