Homostelun kokeileminen
Missäköhän pääsisi kokeilemaan turvallisesti homostelua, kokemusta ei vielä ole mutta mieli tekisi parrua pakaroiden väliin.
Kommentit (37)
Sama mielessä. Voisi vaikkapa työreissulla nautiskella hotellissa. Täytyy tunnustaa, että näin keski-ikäisenäkin houkuttelisi joku nuori namu, sellainen parikymppinen. Välillä panisi tiukkaan pyllyyn, välillä antaisin hänen panna minua. Pissaleikit vielä mukaan ;)
ukm42
Jos seksiä haluaa niin täytyy alkaa homostelemaan. Heterot saa tyytyä runkkaamaan.
Mulla on vaimon kanssa hyvä seksielämä. Nyt kuitenkin on voinut muutaman viime vuoden aikana myöntää, että kyllä komeat kunditkin kiinnostavat. Niin top kuin bottom olisi mielenkiintoista kokea. Samoin suihinotto tekijänä. Ei mikään pakottava tarve, mutta miksipä ei? Keneltä se olisi pois?
ukm42
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä haluaa niin täytyy alkaa homostelemaan. Heterot saa tyytyä runkkaamaan.
Mut homostelu puolestaan on syntiä ja se on vaarallista.
Parrua pakaroiden väliin haluaisin minäkin jos sen sopivan kaverin jostain löytäisin ;)
Osta dildo ja kokeile vaikka sillä ensin miltä se tuntuu ensin omassa rauhassa.
Muuta, kun noille levähdyspaikoille vaan. Siellähän niitä kokeilijoita ja kokeneita on metsät pullollaan.
Minä aion kokeilla sitä huomenna miehen kanssa. Toivottavasti ottaa eteen eikä jännitä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion kokeilla sitä huomenna miehen kanssa. Toivottavasti ottaa eteen eikä jännitä liikaa.
Mistäs löysit sopivan kaverin jonka kanssa pääset kokeilemaan? Meinaatkos itse ottaa kalua pakaroiden väliin? ;)
Itse haaveilen +55v N+bim parista. Nainen komentaisi minut imemään miehensä velttoa kalua samalla rasvaten ja pannen pyllyäni sormillaan. Kun olisin saanut kalun isoksi ja kovaksi istuisi Nainen kasvoilleni ja ohjaisi miehensä kovaksi imemän kalun pakaroitteni väliin. Haavekko vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs löysit sopivan kaverin jonka kanssa pääset kokeilemaan? Meinaatkos itse ottaa kalua pakaroiden väliin? ;)
Yhdestä kohtaamispaikasta netitse löytyi kaveri. Tavattiin ensin tunnustelumielessä ihan vaatteet päällä sitä varten ettei tarvitse järjestellä jotain kuvioita vain huomatakseen että toinen osapuoli on ihan vääränlainen tyyppi. Todettiin että todellakin ihan jees, ja sitten sovittiin panotreffit ja hommattiin hotellihuone. Ja liukuvoiteet ja kaikki, ja vähän viiniä. En ota itse mitään pakaroitteni väliin, vaan toivottavasti työnnyn häneen kamalalla kiimalla :)
Saattashan tuotaki kerran kokeilla 😏
Oikea aika, oikea paikka ja oikea henkilö jos sattuu kohdalle 😳
Ukm52 kirjoitti:
Itse haaveilen +55v N+bim parista. Nainen komentaisi minut imemään miehensä velttoa kalua samalla rasvaten ja pannen pyllyäni sormillaan. Kun olisin saanut kalun isoksi ja kovaksi istuisi Nainen kasvoilleni ja ohjaisi miehensä kovaksi imemän kalun pakaroitteni väliin. Haavekko vain?
Uh-huh... tuohan se vasta olisikin kiimaista ;)
Kyllä voisin kokeilla jotain nuorta ja hoikkaa kundia tuupata. En nyt moisesta haaveile, mut sopivan tilaisuuden tullen, miksei. Toisinpäin ei kiinnosta, vaikka vaimon sormi siellä hyvältä tuntuukin.
Harmi että naiset kammoksuvat homostelua :(
Vierailija kirjoitti:
Harmi että naiset kammoksuvat homostelua :(
Ai miksi?
Kammoksuuko naiset 2020 homostelua - vai kiihottuvatko?
oi..jospa löytäisi aikuisen naisen joka haluisin leikkiä ja komennella kahta bimiestä.
Posiolla.