Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi harrastaa joukkuelajia. En jaksa sosialiseerata joukkuekavereiden vanhempien kanssa.

Vierailija
16.08.2020 |

Ilmeisesti ei ole mahdollista, että lapsi harrastaa joukkueurheilua ilman, että minun pitää olla tekemisissä joukkueen lasten vanhempien kanssa. Olisi ihana katsoa pelit rauhassa hiljaa, mutta aina joku änkee viereen ja höpöttää koko pelin ajan. Sama juttu, kun vien ja haen lasta, aina joku on takiaisena vieressä lässyttämässä oman lapsensa asioista.

Milloin lasten harrastamisesta on tullut tällaista? Miksi muut vanhemmat eivät osaa antaa olla rauhassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuulokkeet korviin tai esitä että olet puhelimessa. Itse olen todella sosiaalisella alalla jossa puhun koko päivän. Töiden jälkeen en jaksa keskustella turhista ja olen ihan avoimesti tämän juuri näille harrastus vanhemmille kertonut. Olen väsynyt ja tahdon vain levätä tuijottamalla tyhjää lapsen harrastuksen ajan. Kukaan ei loukkaannu jos esität asiasi avoimesti eikä niin että muut kokisivat oman toimintansa häiritsevänä.

Vierailija
2/3 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kuulokkeet päässä. Silti näitä suupaltteja tulee avautumaan omista asioistaan. Rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Lasten pelatessa samassa joukkueessa, jotkut vanhemmat luulevat vanhempien olevan ylimpiä ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä