Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kun naapurin vegaaniperheen lapsi pelottelee

Vierailija
21.08.2013 |

omaa lastani mm. sillä, että maidosta saa syövän. Tokaluokkalaiset kyseessä.

Eikö vanhemmat opeta lapsilleen, että me syömme näin ja muut saavat syödä miten haluavat? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita lapsesi sanomaan naapurin lapselle, että sille tulee luukato jos ei juo maitoa.

Vierailija
2/4 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noille sekopäille voi kun nauraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Lapset on tuossa iässä tollasia. Oma vl-kaverini sanoi mulle just tuon ikäisenä, että Jumala tykkää heidän perheestään enemmän kuin meidän perheestä, koska heillä on kotona vanhanaikaista. Mä tuumin siinä, että heillä on kyllä uudemmanaikainen puhelin kuin meillä... ;)

Lapset kyselevät, kyseenalaistavat ja kritisoivat ja vanhemmat yrittävät perustella jotenkin silleen, että lapsi voisi ymmärtää. Sit syntyy kuitenkin jokin väärinkäsitys. Surullista, että tuon vegaaniperheen vanhemmat eivät ole osanneet perustella valintojaan eettisillä näkökulmilla, joiden pohjalta lienevät kuitenkin valinneet ruokavalionsa. Tosin siitäkin olisi voinut kehkeytyä ihan vastaavankaltainen tilanne lasten välillä.

Vierailija
4/4 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi tämän perheen äiti polttaa tupakkaa kuin korsteeni, mikä ei minulle kuulu, eikä minua häiritse, mutta jos noin syöpää pelkää, niin ehkä siitä olisi syytä ensin karsia! 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi