Miten kumppanin saa kärähtämään pettämisestä?
Kommentit (43)
Mitäs käräyttämistä tuossa nyt enää?
Jos kotiin tullessa on huulipunaa terskan takana, voi olla syytä epäilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jos kotiin tullessa on huulipunaa terskan takana, voi olla syytä epäilyyn.
Anteeksi, luulin kumppania mieheksi ja epäilijää naiseksi. Kerro molempien sukupuolet. Ellette ole normaaleja sukupuolia, poista ketju.
En suosittele, mutta yks nainen pisteli neulalla avaamattomiin kondomeihin reikiä. Sitten vaan odotettiin muutama kuukausi.
Jos kerran pitää epäillä, ja asia sinua tuntuu todellakin haittaavan, niin mitäpä tuota enää enempää tutkimaan? Lusikat jakoon vaan.
Laita pieni GPS paikannin piiloon johonkin ja seuraa missä liikkuu.
Miksi käyttää aikaa mihinkään joka ei ole arvoisesi.
Tuo on vähän kuin kostaminen, yhtä säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Laita pieni GPS paikannin piiloon johonkin ja seuraa missä liikkuu.
Digitaalista väkivaltaa ja rikos. Mutta toki nämä on naisille sallittuja, muuten ollaan uhreja
Siis kumppani on mies ja minä nainen. On pettänyt jo kerran ja nyt tuntuu että sama toistuu.
Haluan todisteita. Muuten hän pystyy manipuloimaan minua ja tekeytymään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis kumppani on mies ja minä nainen. On pettänyt jo kerran ja nyt tuntuu että sama toistuu.
Haluan todisteita. Muuten hän pystyy manipuloimaan minua ja tekeytymään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ap
Jos et kerran ole onnellinen hänen kanssaan, niin miksi jäädä odottamaan todistetta pettämisestä kun erota voi ilmankin?
Jos tiedät, niin mitä muuta tarvitset? Heitä mies pellolle ja lopeta kaikki yhteydenpito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan todisteita. Muuten hän pystyy manipuloimaan minua ja tekeytymään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. ApJos et kerran ole onnellinen hänen kanssaan, niin miksi jäädä odottamaan todistetta pettämisestä kun erota voi ilmankin?
Haluan totuuden. En saa muuten mielenrauhaa. Ap
Pyydä kännykkä yllättäen hänen luvallaan luettavaksi?
Vierailija kirjoitti:
No just, ja edelleen olet sen kanssa koska?
Mitä on tähän mennessä tapahtunut, minkä perusteella uskot sen jo tietäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko löytäväsi puheluita, tekstiviestejä tai Whatsappeja.?
Tulet pettymään. Nykyisin viestintä hoidetaan toisin.
Leila Koo kirjoitti:
En suosittele, mutta yks nainen pisteli neulalla avaamattomiin kondomeihin reikiä. Sitten vaan odotettiin muutama kuukausi.
AIDSia vai?
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Jokaisella on oikeus yksityisyyden suojaan. Ihan jokaisella. Myös parisuhteessa.
Omassa puhelimessani ei ole mitään salattavaa mutta siellä on paljon salaista. Viestejä, jotka ystäväni ovat tarkoittaneet vain minun luettavakseni. Jos puolisoni vaatisi saada lukea privakännykkäni viestit ja lokit, se olisi joko eron tai ainakin todella vakavan kriisin paikka. Vaatimus saada lukea työkännykkäni viestit olisi puolestaan osoitus siitä, että hän asettaisi oman uteliaisuutensa minun työpaikkani edelle.
Jos kerta tiedät niin sittenhän se on kärähtänyt jo.