Miten HELKKARISSA alle kuukauden ikäiselle annetaan d-vitamiini????
voiko antaa lusikassa? pitääkö se lusikka sterilisoida???auttakaa, vaikeeta :(
Kommentit (9)
suoraan suuhun varovasti tipoittamalla.
En steriloi lusikoita kun en steriloi rintojanikaan.
Kaikille alle 3-vuotiaille annetaan d-vitamiinia ympäri vuoden. Itse annoin sen suoraan siitä pullosta tiputtamalla suuhun.
Annat tipat alle kuukauden ikäiselle niin, että raotat suuta toisella kädellä, (itse vedän hiukan leuasta alas päin, kevyesti), ja tiputan kolme Jekovit tippaa suuhun. Onnistuu helposti!
siis sekoitin korvikkeeseen. Pulloruokinnan hyviä puolia :)
Ei nyt tarvitse ylihysteerinen olla :). Eiköhän puhdas lusikka ole ihan riittävän hyvä vauvalle annettavaksi suuhun.
Lisäksi kannattaa käyttää lusikkaa. Suosittelen sitä senkin vuoksi, että tipottamalla suoraan suuhun on aina riski että sieltä tuleekin liikaa. Kaikkea d-vitamiinia ei tarvitse lusikasta lapsen suuhun kaapia, vaan yksi pyyhkäisy suussa riittää. Saa siitä tarvittavan määrän.
En edes jaksa lukea koko viestiketjua, kun IHMETTELEN MIKSI KÄYTÄT " HELKKARI" -sanaa ???????
Pienen vauvan kanssa on varmaankin monilla erilaisia vaikeuksia, mutta jos käyttää " voimasanoja" niin silloin kyllä tulee mieleen että perheeseen on tullut ongelmallinen otus, eikä rakastettu pienokainen.
Vierailija:
Vierailija:
En edes jaksa lukea koko viestiketjua, kun IHMETTELEN MIKSI KÄYTÄT " HELKKARI" -sanaa ???????Pienen vauvan kanssa on varmaankin monilla erilaisia vaikeuksia, mutta jos käyttää " voimasanoja" niin silloin kyllä tulee mieleen että perheeseen on tullut ongelmallinen otus, eikä rakastettu pienokainen.
Vierailija:
Opettele lukemaan. Et taida rakastaa lastasi, koska et ole hankkinut lukutaitoa.
Suoraan suuhun olen tipat tipauttanut.
kyllä vastasyntyneellä aloitetaan kahden viikon iässä d-tipat kesälläkin, eihän sen ikäinen vauva saa olla edes auringossa!!!!!
Jos sen vaan tiputtaa suuhun???????