Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tyttövauvan

Vierailija
20.08.2013 |

Olen yrittänyt bongata ovulaatiota ovistikuilla ja olen saanut pelkkää haaleaa viivaa, viimeksi pupuiltiin kp 16 ja nyt tänään kp 19 sain aika vahvan viivan, uskallanko luottaa että nuo kp 16 siittiöt jaksaa elää tuohon asti vai käykö nyt sitten niin että jos tänään pupuillaan niin nopeat pojat ehtii ensin. Ovulaatiohan tapahtuu vasta 24-36 tuntia siitä kun tikku näyttää selvää viivaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeammat voimat kun ei toimi joulupukin tavoin, sä et voi saada minkäänlaista varmuutta tähän asiaan.  Jos tuut raskaaks, saat mitä saat, ja sun pitää olla siitä onnellinen ja kiitollinen.  

Vierailija
2/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi olla noin sadistinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muita mielipiteitä?

Vierailija
4/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon halunnu vauvan jo kaksi vuotta. Ei näy tyttöä eikä poikaa. Senku lasket vaa mutta meille lapsettomuudesta kärsiville elä tuu sanoo että teinpä tytön! Mutta onnea yritykseen! =) Kunhan muistat sen ettei elämä aina mene käsikirjoituksen mukaan. Anna elämän viedä eläkä kuvittele että voit vetää kaikista naruista. Loppujen lopuksi se mihin me voidaan vaikuttaa on aika pieni osa.

Vierailija
5/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon halunnu vauvan jo kaksi vuotta. Ei näy tyttöä eikä poikaa. Senku lasket vaa mutta meille lapsettomuudesta kärsiville elä tuu sanoo että teinpä tytön! Mutta onnea yritykseen! =) Kunhan muistat sen ettei elämä aina mene käsikirjoituksen mukaan. Anna elämän viedä eläkä kuvittele että voit vetää kaikista naruista. Loppujen lopuksi se mihin me voidaan vaikuttaa on aika pieni osa.

Vierailija
6/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin olemme jo yrittäneet jonkin aikaa, 1 vuosi ja 8 kuukautta. Meille kelpaisi vauva kuin vauva, tyttö tahi poika. minuakin laittaa ärsyttämään että poikavauvassa olisi jotain "vikaa"! samperi!

Vierailija
7/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 22:28"]

[/quote]

Yrittäkäähän nyt te lapsettomuudesta kärsivät olla muiden puolesta onnellisia. Ärsyttävää, kun teidän takia pitää omaa onnea peitellä. :(