Vesihullu naapuri on käynyt tänäänkin jo kaksi kertaa suihkussa
Ekalla kertaa oli melkein vartin suihkussa, toisen kerralla oli vähemmän aikaa. Harmittaa kun meillä on sama summa vesimaksua.
Kommentit (18)
Jospa hän on saanut kuulla haisevansa pahalta, ja sen takia käy suihkussa usein? Toisilla ihmisillä voi hyvinkin olla poikkeuksellinen aineenvaihdunta, joka voi esim. ilmetä pahana hajuna.
Se hullu taitaa olla nyt ihan joku toinen kun naapurisi.
Haha se olen varmaan minä. Käyn aamulla pikasuihkussa, illalla olen vartin. Päivällä pesen koiran tassut joka lenkin jälkeen. Siinähän kuuntelet :D
Vierailija kirjoitti:
Haha se olen varmaan minä. Käyn aamulla pikasuihkussa, illalla olen vartin. Päivällä pesen koiran tassut joka lenkin jälkeen. Siinähän kuuntelet :D
Mitä sun koira sanoo siitä kun aina pestään tassut lenkin jälkeen?
Muuta taloon, jossa on vesimittarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään sano. Ihmettelen kuka ei pese koiransa tassuja. Kyllähän sieltä ulkoa tulee kaikenmaailman paskaa sisälle muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wuf-wuf!
Itse jos laitan vaikka hiusnaamiota tukkaan, käyn ensin suihkussa ja pesen shampoolla, sitten laitan naamion. Tulen pois suihkusta ja annan naamion kunnolla vaikuttaa ja sitten menen uudestaan suihkuun peseen naamion pois.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän on saanut kuulla haisevansa pahalta, ja sen takia käy suihkussa usein? Toisilla ihmisillä voi hyvinkin olla poikkeuksellinen aineenvaihdunta, joka voi esim. ilmetä pahana hajuna.
Eli on ylipainoinen ja syö niin, että alkaa haju muistuttaa mätää kalaa?
Muuta vesimittarilliseen asuntoon.
Mä kävin illalla suihkussa
Aamulla heräsin hikisenä - suihkuun
Sitten keräsin omppuja - hikoilua ja suihkuun
Tai ensin kävi ukkoja myöhemmin vaimo suihkussa? Tai joku baarista mukaan napattu hoito?
Ennen panoja suihkuun ja jälkeenpäin myös. Kuten tekevät kaikki ihmiset joiden aivot eivät ole tuhoutuneet tai geneettisesti vääränlaiset.
Jos sun naapuri sai munaa.
Kannattaa keskittyä omaan elämäänsä.
Onko sinulla vain yksi naapuri?
Jos sinulle kuuluu suihkun äänet naapurista, ne voivat kuulua yllättävän kaukaakin, samasta talosta. Eli jos sinulla on useita naapureita, se toinen suihkuttelija saattoi olla eri, kuin ensimmäinen.
Jos kuulet veden laskemisesta aiheutuvia ääniä, et voi tietää, mitä siellä pestään, ihmistä, eläintä, perunoita, lattioita ...
Ihmiselle voi joskus tapahtua esim. keittiössä ruokaa laittaessaan "onnettomuus", jonka seurauksena pitää käydä ylimääräisen kerran suihkussa.
Mulla oli samanlainen naapuri, kävi 2-3 kertaa suihkussa joka päivä. Ihmettelen vaan millaset vesimaksut siellä mahto olla.. ehkä se oli joku näistä päivttelijöistä jotka on täälläkin ihmetellyt kun sinkun vesilasku on 250€/kk
Sinä se hullu olet kun kyttäät naapurin suihkussa käyntejä.