Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rouva polttareissa

Jukka
16.08.2020 |

Tuleva vaimo tuli äsken omista polttareista kotiin... Pillu aivan märkänä ja halusi heti munaa... Saamansa piti

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Saiko orgasmin ? Ja ettei olisi kyseessä jälkiliukkaat eli saanu polttareissa vierasta.

Vierailija
2/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta myös. Omissa polttareista menin kotiin ja heti teki mieli tulevaa miestäni. Tosin minua sormetti ihana herrasmies polttareiden jatkoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saiko vierasta, mutta en kyllä siihen usko. Sai orkun ja nuolin vielä toisen... Hän myös 34v muodokas brune

Vierailija
4/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekivät polttareissa?

Vierailija
5/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piknikillä ja sup lautailemassa, sitten kuulemma tyttöporukalla istuneet iltaa ja olleet yötä.

Vierailija
6/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eilen Tampereella hyvät jatkot polttariporukan kanssa. Morsian käyttäytyi hyvin, mutta kaaso ja pari muuta ei ihan.....naimisissa oleva kaaso sai vierasta ihan kaksin voimin ja pari muutakin polttarivierasta saivat kielihoitoa. Kiihottava ilta !

Vierailija
7/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka kirjoitti:

Piknikillä ja sup lautailemassa, sitten kuulemma tyttöporukalla istuneet iltaa ja olleet yötä.

Veikkaan että jotain on tapahtunut, josta kiima johtuu

Vierailija
8/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiima kirjoitti:

Minulla kokemusta myös. Omissa polttareista menin kotiin ja heti teki mieli tulevaa miestäni. Tosin minua sormetti ihana herrasmies polttareiden jatkoilla

Sormettiko hän loppuun asti ihan? ;)

Vierailija
9/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvä pillu ja rinnat ?

Vierailija
10/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mua haittaisi vaikka jotain kiiman aiheuttavaa olisikin sattunut... Jotain erityistä varmaan, kun oli pikkareita myöten kosteana ja heti vaatteita pois kun ovesta sisään tuli...

Vierailija
11/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinipillu ja C kupin rinnat

Vierailija
12/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka kirjoitti:

Kiima kirjoitti:

Sormettiko hän loppuun asti ihan? ;)

Ei ihan. Meidät keskeytettiin, oli juuri alkamassa nuolemaan mutta kaveri keskeytti

Vierailija
13/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko jo lähellä orkkua siinä?

Vierailija
14/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka kirjoitti:

Ei tuo mua haittaisi vaikka jotain kiiman aiheuttavaa olisikin sattunut... Jotain erityistä varmaan, kun oli pikkareita myöten kosteana ja heti vaatteita pois kun ovesta sisään tuli...

Veikkaan että tuleva vaimosi on saanut maistaa tavalla tai toisella vierasta. Ja mikäs siinä... ehkä märkyys vieraan miehen spermaa...

Vierailija
15/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo maailmaa kaataisi ;)

Vierailija
16/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka kirjoitti:

Olitko jo lähellä orkkua siinä?

En ollut. Mutta sen verran hyvännäkönen mies ja taitava eli tiesi mitä teki eli olisin ehkä laskenut paljaalla sisään, jos ei olisi keskeytetty. Oli myös ihana kulli sillä...

Vierailija
17/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sä itse olet?

Vierailija
18/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain vierasta miestä paljaalla sisään omissa polttareissa, oma mies pääsi jälkiliukkaille

Vierailija
19/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

Itse sain vierasta miestä paljaalla sisään omissa polttareissa, oma mies pääsi jälkiliukkaille

Laukesitko vieraan käsittelyssä?

Vierailija
20/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesin rajusti, vieraalla oli kokoa ja taitoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme