Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan teillä meni parantua hyytyneestä peräpukamasta (ÄLLÖvaroitus)?

Vierailija
16.08.2020 |

Tällainen vaiva ilmaantunut minulle. Pukama on viinirypäleen kokoinen ja aivan järkyttävän kipeä. Se viillettiin auki ja tyhjennettiin lääkärissä tällä viikolla. Nyt muutaman päivän jälkeen se on ihan samannököinen kuin ennen toimenpidettä. En voi kävellä, istua enkä nukkua ja särkylääke ei auta yhtään. Siitä tulee verta ja se haisee ja varmaan joudun lähteä huomenna uudestaan pyllistämään. Paraneekohan se ikinä? :( Miten pitkällinen vaiva muille tuli trombosoituneesta peräpukamasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hanurista nämä perävaivat. Heräsin yksi aamu todella kipeään takapuoleen, tuntui kuin peräsuoli olisi vaan kipeänä. Samalla tuntui kun olisi tarpeet pitänyt vääntää, muttei tullut mitään ja pinnisteltyäni liikaa iski todella kivulias kouristus sinne. Teki vaan mieli käpertyä tuskissa lattialle, meni onneksi se pahin hetken kuluttua ohi. Sitten aamiaista laittaessani alkoi yhtäkkiä huimata ja tuntui kuin taju olisi lähdössä. Istahdin ja hetken päästä tuntui paremmalta. Lääkäri ei löytänyt mitään ja passitti paksusuolen tähystykseen. Sielläkään eivät löytäneet muuta kuin jotain pieniä tulehduksen merkkejä limakalvolta ja pari jotain pientä pullistumaa suolessa. Käskivät vain vetää enemän kuitua, mutta jäi sellainen tunne ettei kai se nyt tässä voi olla, ei kai sellaiset tuskat ja muut mistään kuidunpuutteesta voi johtua kun olen jo muutenkin pyrkinyt syömään kuitupitoisesti.

Vierailija
2/4 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni viillettiin auki kolme pukamaa ja lähdin kotiin tk:sta autolla. Enpä muista kivuliaampaa kotimatkaa kuin se. Yritin sjaa autoa puoliseisovassa asennossa. Kolme päivää vuosin kuin seula. Yksi pukamista pullistui uudestaan mutta parani sitten itsestään muutamassa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä minunkin parantuisi itsekseen. Tämä on ihan kamalaa. Itsekin vuodan kuin seula ja se haisee ällöttävältä. Mulla on ollut ennenkin vaivaa pukamien kanssa, mutta olen pärjännyt kotihoidolla. 

Vierailija
4/4 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan viillon ja tyhjentämisen yhteydessä en saanut antibioottia, joten se tulehtui ja tuli yhä kipeämmäksi vaan Piti tehdä uudelleen ja antibiootin kanssa parani sitten muutamassa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän