Kortsu hajosi 3 viikkoa sitten ja nyt rinnat ovat
hirveän arat ja vatsa tuntuu koko ajan turvonneelta; voiko olla tällainen tuuri...
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:16"]
Et sitten jälkiehkäisypilleriä tajunnut hakea? Vaikka kortsu meni rikki...? Oma moka.
[/quote]
No en, oltiin ulkomaillakin vielä;en tajunnut yhtään asiaa ennen kuin seuraavana päivänä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:19"]Onneksi olkoon :)[/quote]
Olishan se paukku, isommat ovat jo koululaisia :D
t.ap
Koska sulla pitäis menkkojen alkaa?
Apteekkiin, mars :)
Eli halusitkin tulla raskaaksi. Olisit heti sanonut.
onnittelut tulevasta vauvasta :)))
Tajusit vasta seuraavana päivänä :D ap hyvä sinulla on käytännössä 3vrk tapahtuneesta aikaa ottaa jälkiehkäisy!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:16"]
Et sitten jälkiehkäisypilleriä tajunnut hakea? Vaikka kortsu meni rikki...? Oma moka.
[/quote]
No en, oltiin ulkomaillakin vielä;en tajunnut yhtään asiaa ennen kuin seuraavana päivänä.
[/quote]
Jos olisit huolellinen, olisit ostanut Suomesta mukaan varmuuden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:28"]
Tajusit vasta seuraavana päivänä :D ap hyvä sinulla on käytännössä 3vrk tapahtuneesta aikaa ottaa jälkiehkäisy!
[/quote]
Mä tosiaan luulin että aikaa on 24h. Olen syönyt pillereitä vuosikaudet, ei mitään hajua tällaisesta.
Miksi teille monelle olisi niin kamala asia saada yllätysvauva? Onnittelut ap mahdollisesta raskaudesta. Teille hauttiin vielä iltatähti suoda :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:33"]
[/quote]
Mä tosiaan luulin että aikaa on 24h. Olen syönyt pillereitä vuosikaudet, ei mitään hajua tällaisesta.
[/quote]
Olet siis tyhmä.
[/quote]
[/quote]
Olis varmaan kannattanut ottaa selvää.. Siellä ulkomaillakin on apteekkeja, ja jälkiehkäisykin hoituu, jos nyt ei mikään äärimuslimimaa ole. Ärsyttää tollaset jotka ihan tahllaan hankkii vahinkolapsia. Sitten ollaan sille lapselle katkeria.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:38"]
Miksi teille monelle olisi niin kamala asia saada yllätysvauva? Onnittelut ap mahdollisesta raskaudesta. Teille hauttiin vielä iltatähti suoda :)
[/quote]
Koska lapsi ei ole mikään vitun eläin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:40"]
[/quote]
[/quote]
Olis varmaan kannattanut ottaa selvää.. Siellä ulkomaillakin on apteekkeja, ja jälkiehkäisykin hoituu, jos nyt ei mikään äärimuslimimaa ole. Ärsyttää tollaset jotka ihan tahllaan hankkii vahinkolapsia. Sitten ollaan sille lapselle katkeria.
[/quote]
Olin etelä-Afrikassa, olis sieltä varmaan jotain jostain saanutkin, ehkä. Toisaalta olen niin tyhmä että en ole viitsinyt lueskellea huvikseni jälkiehkäisylääkkeiden kehityksestä ja ollut luulossa että vuorokausi vain on aikaa ottaa se. Näillä mennään.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:41"]
[/quote]
[/quote]
Ihminen on eläin ja lapsi on ihmisen pentu.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:41"]
[/quote]
[/quote]
Ihminen on eläin ja lapsi on ihmisen pentu.
[/quote]
No voi kun olet niin näppärä.
Vahinkolapsi se on. Vahinko. Ei mikään yllätys. Melkoista ihmiselämän haaskausta olla noin välinpitämätön.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olin etelä-Afrikassa, olis sieltä varmaan jotain jostain saanutkin, ehkä. Toisaalta olen niin tyhmä että en ole viitsinyt lueskellea huvikseni jälkiehkäisylääkkeiden kehityksestä ja ollut luulossa että vuorokausi vain on aikaa ottaa se. Näillä mennään.
[/quote]
Sääli sun lapsia kun on noin tyhmä ja välinpitämätön äiti.
Mä olen itse vahinkolapsi ja olen ollut aina todella rakastettu. Ap:lle tsemppiä, et vaikuta ainakaan järkyttyneeltä ;D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:51"]
Mä olen itse vahinkolapsi ja olen ollut aina todella rakastettu. Ap:lle tsemppiä, et vaikuta ainakaan järkyttyneeltä ;D
[/quote]
Kaikki ei ole noin onnellisessa asemassa. Moni vahingolapsi oikeasti kärsii vanhempiensa katkeruudesta.