Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys heinä- ja siitepölyallergiaa poteville äideille

16.07.2006 |

Miten olette selvinneet imetysajan allergiakohtauksista kun apteekeista ei tunnu löytyvän imettäjälle sopivaa lääkevalmistetta? Vai olenko missannut jonkin tuotteen?... Millä olette onnistuneet oireitanne lievittämään vai oletteko vain niiskuttaneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettiin mulle ainakin reseptilääkkeenä. täysimetän ja lääkäri varmisti jostain gynekologilta sen sopivuuden vaikka pakkausselosteessa on jotain epämääräisen kielteistä imetyksen kohdalla. lisäksi hän myös määräsi nasonexiä nenän tukkoisuuteen.

kannattaa siis kääntyä lääkärin puoleen;)

Vierailija
2/4 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin ko. asiaa pojan 6 viikon lääkärineuvolassa lääkäriltä. Apteekista saatavat reseptivapaat lääkkeet käy myös imettäjälle, lääkäri mainitsi nimeltä ainakin Heinixin. Lisäksi ainakin silmätippoja voi käyttää huoletta. Itse olen pärjännyt pelkillä silmätipoilla, vaikka yleensä olen tarvinnut myös tabletteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri määräsi imetysaikana Claritynia, mutta vaihdoin sen johonkin vastaavaan edullisempaan tuotteeseen jonka nimeä en muista. Käsittääkseni molemmat näistä lääkkeistä vaativat reseptin. Kysäise lääkäriltäsi!

Vierailija
4/4 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein päinvastoin. Eli että yksi reseptivapaa lääke (en muista nyt nimeä, nenäsumute kuitenkin) kävisi imettäjille ja silmätippoja ei minulle löytynyt lainkaan (pitäis käydä myös piilareitten kanssa).. Niinpä sitten kärsin ja niiskutin nenä punaisena. Onnekseni oireita ei mulla tuu muusta kuin koivusta ja poppelista...

Scorppis ja poitsu 5,5kk