Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Xenian nettikauppa -ketju poistettiin! Mitä taas menitte tekemään!

Vierailija
20.08.2013 |

Puhuitteko taas paskaa siellä? Olisi ollut kiva keskustella aiheesta, vai onko pelkkä kaupan mainitseminen kiellettyä?

Halusin vain sanoa sen, että antakaa nyt jumaliste ihanien yritteliäitten nuorten toteuttaa unelmaansa! Jos ei tuotakaan niin mitä sitten, ainakin yrittivät.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä Xenia ei silitä/höyrytä vaatteita, mitä on oman blogin puolella päällä, omasta kaupasta siis :O Aivan alkeellinen virhe.

Vierailija
22/38 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla joka automaatti, joka poistaa noita asiattomiksi ilmoitettuja viestejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin automaatti?

Vierailija
24/38 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, mua ei blogit kiinnosta hevon pätkää, mutta mua on ruvennut kiinnostamaan nämä keskusteluketjut, kun ne niin mielivaltaisesti poistuvat. Niiden täytyy poistua automaattisesti, kun tulee esim. kolme asiaton viesti ilmoitusta? Koska usein niissä ei ole mitään muuta syytä mi9ksi poistetaan?

Vierailija
25/38 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa aattelen mäkin, eikä x puhu enää koko kaupasta vaan painuu matkoille..mä kun luulen ettei mitään kauppaa tuukaan kun blokkariksi menee lehdelle. Ei ole kellossa lisätunteja hänellekkään..

Vierailija
26/38 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagrammissa oli eilen kuva korviksista ja siinä sanoi, että saatavilla pian nettikaupasta.

Vierailija
27/38 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska täällä ei saa mainostaa ilmaiseksi.

Vierailija
28/38 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään joka voisi kertoa millaisia ne kuteet on, onko joku jo ostanut? Kun vaikuttavat ylihintaisilta räteiltä ja varsinkin kun katsoo materiaaleja, pelkkää tekokuitua! Ihan Primark-kamaa, moninkertaisella hinnalla. Harmittaa jos suomalaisia teinejä voi huijata ostamaan moista tätikamaa korkeilla hinnoilla vain sen takia että joku bloggaaja niitä kauppaa. :(

Vierailija
29/38 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oliivivihreä hieman halvan näköinen tai rennon tyylinen, kumpi vain, parka yhdistettynä viininpunaiseen Prada-laukkuun on tyylimoka. eivät sovi yhteen lainkaan. Prada-laukku vaatii kyllä aika klassisen lady-lookin tai toimistotyylin. 

Vierailija
30/38 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 21:34"]

Ihmettelen edelleen zenian kommentteja mallin ulkonakoa koskien

-kommentoi useammin kuin kerran mallin "sisaista kauneutta"              - WTF!

-kommentoi tyyliin "halusimme kerrankin mallin joka tayttaa vaatteet"    - WTF!

(ja x ei pysty siis itse siis tayttamaan vaatteitakaan?)

-kommentoi tyyliin "alkaa sita mallia katsoko vaan vaatteita"                  - WTF!

[/quote]

Voi WTF sentään sanon minäkin. Pitäisikö hänen todellakin ruveta sitten muiden lailla haukkumaan mallin ulkonäköä? Malli on ilmeisesti hänen ystävänsä. Totta kai hän tukee ystäväänsä.

Ilmeisesti kaikki eivät tekisi samoin, vaan menisivät muiden mukana haukkumaan. Juuri sellaisista naisista täällä taitaa olla välillä kyse, selkäänpuukottajista ja jouruakoista.

Tämä on pahin juorupesä netissä, mihin olen törmännyt.

Vierailija
31/38 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 13:20"]

-kommentoi tyyliin "alkaa sita mallia katsoko vaan vaatteita"                  - WTF!

[/quote]

Voi WTF sentään sanon minäkin. Pitäisikö hänen todellakin ruveta sitten muiden lailla haukkumaan mallin ulkonäköä? Malli on ilmeisesti hänen ystävänsä. Totta kai hän tukee ystäväänsä.

Ilmeisesti kaikki eivät tekisi samoin, vaan menisivät muiden mukana haukkumaan. Juuri sellaisista naisista täällä taitaa olla välillä kyse, selkäänpuukottajista ja jouruakoista.

[/quote]

No ei tietenkään pidä ruveta haukkumaan, mutta onko tuossa jotain puolustelemista. Voisi esim. kiittää palautteesta ja miettiä että olikohan palaute aiheellista. Minusta mallina oleminen ja ulkonäkö eivät ole toisistaan irrallisia asioita.

Vierailija
32/38 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sen isosilmäisen tytöntyllerön nettikauppa vai?

Vierailija
33/38 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

No ei tietenkään pidä ruveta haukkumaan, mutta onko tuossa jotain puolustelemista. Voisi esim. kiittää palautteesta ja miettiä että olikohan palaute aiheellista. Minusta mallina oleminen ja ulkonäkö eivät ole toisistaan irrallisia asioita.

[/quote]

Voisiko olla niin, että kaikki eivät ole samaa mieltä kanssasi siitä, että palaute oli aiheellista. Voisiko olla. Ymmärrän, että menee ilmeisesti yli kapasiteettisi, mutta ainahan ihmeitä tapahtuu.

Vierailija
34/38 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

Vierailija
35/38 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä, että miksi ei saa keskustella.

Vierailija
36/38 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy varmaan itse poistattaan. On nimittäin pahempiakin ketjuja täällä, jotka saa kaikessa rauhassa pyöriä.

Vierailija
37/38 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään muun mielestä tuo blogi ottanut takapakkia? Minusta tuo on selkeästi jotenkin huonontunut entisistä ajoistaan vaikka ulkoasu onkin hienompi nykyään. Jotenkin niin samaa kauraa, yllätyksetön, tylsä... En jaksa itse enää lukea, ei tuossa ole mitään mielenkiintoista enää toisin kuin silloin alkuaikoina kun blogi oli vielä aika tuore.

Vierailija
38/38 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä en ole käynyt enää pariin kuukauteen koko blogissa, kun meni niin tylsäksi. Käykö se enää edes missään bilettään tai mitään? Sen S:n kans vain nysvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä