G: Nuorin tuntemanne äiti/isäpuoli?
Miten on suhtautunut uuden kumppanin lapseen?
Minä tiedän yhden 19-vuotiaan, miehellä 5-v downpoika edellisestä liitosta. Nyt tämä tyttö viimeisillään raskaana, ja hoitaa joka toinen viikko miehensä 5-vuotiasta erityislasta yhdessä miehensä kanssa. Liian raskasta liian nuorena, sanon minä.
Kommentit (14)
Hmmm....varmaan isäni ex-vaimo.
Hän oli 18v. kun meni naimisiin isäni kanssa. Minä olin tuolloin 14v. ja kaksi siskoani hieman nuorempia.
Sittemmin tuli ero, yllätys.
Olin itse 22v kun minusta tuli lähi-äitipuoli.
Itse olin 17-vuotias, ja mieheni tytär oli 11kk. Nyt olen 30 ja kaikki mennyt hyvin. Tyttö asuu meillä. Kaikista siihen ei ole.
19-vuotias. Mies kolmekymppinen, jolla 12 ja 10-vuotias lapsi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:47"]
19-vuotias. Mies kolmekymppinen, jolla 12 ja 10-vuotias lapsi.
[/quote]
Lapset aduvat isän ja äitipuolen luona.
Entinen naapurini. On tullut miehen lapsen elämään lapsen ollessa jotain puolivuotias. Lapsi lähti nyt eskariin ja tämä nainen on 23. Lapsi asuu isän ja tämänäitipuolen luona. Ihan hyvä äiti on tälle lapselle ollut.
Ystäväni oli 17-vuotias, kun hänen 32-vuotias äitinsä alkoi seurustella 21-vuotiaan miehen kanssa. Siinä oli kyllä varsinainen kolmikko, pakko myöntää. Miltähän tuntuisi olla edes puoliksi isä/äiti vain muutamaa vuotta nuoremmalle teinille? Auktoriteetti teiniä kohtaan ei varmaan olisi suurimmillaan.
Viipaleita-blogin pitäjän poika alkoi oheisvanhemmaksi (niin nuori ei saa adoptoida9 silloisne tyttöystävänsä lapselle, kun oli 19.
Pitää lapseen "isän roolista" yhteyttä vielä eronkin jälkeen vaikka hänellä on itselläänkin 2 lasta.
Tuttavan sukulainen, 16v alkoi seurustella miehen kanssa, joka oli lähemmäs 40v ja isot lapset, vanhin oli 10 vuotias. Menivät kihloihin, kun tämä 16 vuotias täytti 18.
Entinen luokkakaverini sai lapsen 16-vuotiaana, tällä hetkellä hänellä ja lapsella ei mene kovin hyvin. Harmi, tytöllä oli isoja suunnitelmia mutta nyt hän on vain kotiäiti. Ei hakenut peruskoulun jälkeen mihinkään eikä enää aio hakea.
No.. Minä. Olen 21v, "poikapuoleni" on 15v. Arvatenkin olemme enempi kavereita.
No, minä olen äitipuoltani vuoden vanhemp! Olen 26 hän 25
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 11:40"]
No, minä olen äitipuoltani vuoden vanhemp! Olen 26 hän 25
[/quote]
Pakko kysyä, mitä ajattelit kun isäsi esitteli uuden seurustelukumppaninsa?
Minunkin "äitipuoleni" on minua vuoden vanhempi. Kun tapasin hänet ensimmäisen kerran (olin 22v, hän 23v, isäni 40v), olin vain onnellinen isäni puolesta (hän ei ole mikään maailman helpoin ihminen). Hän on todella miellyttävä nainen, joka on tehnyt ihmeitä isälleni. Olemme "äitipuolen" kanssa todella hyvissä väleissä, saatamme käydä yhdessä lounaalla tai jopa pahimmillaan viihteellä. Olin myös kaaso hänen ja isäni häissä. Suhteeni isään on parempi kuin koskaan, äitini (ja sukulaiseni) tietenkin kauhistelevat tilannetta mutta en oikeastaan ymmärrä sitä. Isälläni ja "äitipuolellani" on nyt 2v lapsi, joka on minun ensimmäinen pikkusiskoni. Saatan joskus kutsua isäni vaimoa "äitiksi" lähinnä meidän välisenä vitsinämme - pidän häntä kuitenkin vain hyvänä ystävänä ja siskoni äitinä.
N27