Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaiselle naiselle, opettele näkemään kauneutesi

Vierailija
19.08.2013 |

Hei Sinä!

Kyllä, juuri Sinä ihana ja kaunis nainen siinä ruudun edessä.

Mene lähimmän peilin luokse ja katso itseäsi syvälle silmiin. Unohda hetkeksi jokainen negatiivinen ajatus, hengitä syvään ja keskity tunteeseen nimeltä "rakkaus". Katso itseäsi silmiin niinkuin katsoisit lastasi, miestäsi tai muuta erittäin rakasta henkilöä -näe ja tunne ehdoton rakkaus. Kaikkine vikoineen ja ärsyttävine puolineen rakastat silti. Ymmärrä, että tällä tavalla sinun lapsesi ja miehesi näkee sinut. Sinä olet kaunis.

Hymyile itsellesi peilin edessä (tee se vaikka väkisin, vaikka ei tuntuisi siltä, että hymyilyttää) ja silmiisi katsoen sano ääneen, että "minä rakastan sinua, olet kaunis". Sano se, vaikka et tarkottaisi sitä.

Anna tunteiden tulla pintaan. Itseäni tämä harjoitus itketti aluksi tosi paljon. Oli todella vaikeaa sanoa nuo sanat itselleen ja tarkoittaa niitä, ja kun ne sai sanottua ja ymmärsi tarkoittavansa niitä, oli helpotus niin suuri, että itku pääsi. Tähän meni monta päivää, toistin harjoituksen enkä oikeasti uskonut sanojani. Kerran peilistä katsoikin eri nainen kuin ennen ja yhtäkkiä pystyin vilpittömästi sanomaan peilikuvalleni, että minä rakastan sinua, olet kaunis. Ja itkin. 

Toista tämä joka päivä. Pian alat myös ymmärtää ja uskoa, että asia todella on niin, vaikka aluksi sen tekeminen tuntuukin vaikealta ja "väärältä", ehkä jopa nololta ja kielletyltä (unohda ne negatiiviset tunteet). Pian se tunne ja ajatus on kuitenkin luonnollinen ja tulee itsekseen, vaikka sen olisi joutunut aluksi pakottamaan.

Jos sinulla on kurja mieli missä vain, hymyile. Vaikka ei yhtään hymyilyttäisi ja jopa vituttaisi hymyillä, niin hymyile. Väännä ne suupielet väkisin ylös ja hymyile. Hymyile joka päivä (vaikka väkisin). Jopa väkisin hymyily saa sinut paremmalle mielelle, koska väkisinkin hymyyn nostettu suu välittää aivoihin mielihyvähormoneja. Ja pian hymy usein muuttuu atuomaattiseksi, kunhan sitä jaksaa ensin hetken pidellä väkisin. Hymyily parantaa mieltä ja keventää oloa. Kun teet sitä paljon, pian huomaat, että hymy tulee automaattisesti eikä edes alkuhymyä tarvitse enää pakottaa.

Näin voit oikeasti psyykata itse itsesi paremmalle tuulelle ja muuttaa sitä negatiivista kuvaa, jonka olet itsestäsi luonut itse itsellesi. Voit oppia hyväksymään itsesi ja parantaa itsetuntoasi. Ja ihan samalla tavalla meistä jokainen voi myös psyykata itselleen huonon itsetunnon ja psyykkisiä ja fyysisiä ongelmia ja tunnelukkoja. Jos joka päivä toistat itsellesi, että nenäni on ruma, olen lihava, minulla on rumat kasvot, niin alat todella uskoa niin ja se vaikuttaa mielialaasi ja itsetuntoosi alentavasti. Luultavasti kyseiset väitökset eivät ole edes millään tasolla totta, sinä vain luot ajatuksillasi ne ns. todeksi itsellesi.

Käytä energiasi positiivisiin ajatuksiin, vaikka väkisin. Vaikka et tarkoittaisi sanomiasi positiivisia asioita, sano ne. Koska positiiviset sanat ja ajatukset ruokkivat positiivisuutta.

Olet ihana ja kaunis juuri tuollaisena kuin olet. Muista se ja kerro se itsellesi joka päivä.

Ihanaa päivänjatkoa Sinulle. Toivon, että muistat tämän viestin vielä pitkään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 09:29"]

Ihana kirjoitus, kiitos! :)

[/quote]

Vierailija
22/22 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain nostaa tämän, jotta mahdollisimman moni lukisi tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme