Sotanorsu vastaa. Kysy.
Kommentit (11)
Tämä oli määritelmä, joka tuli toisesta aloituksesta. Eli kaikki yli 70kg=sotanorsu
Miksi mässäilet niin paljon? Olet oksettava!
Istun niin paljon koneella. Senkin ajan voisin käyttää liikkumiseen. Mukavaa päivän jatkoa sinulle "olet oksettava"-kommentin antajalle. Toivottavasti paranet pian!
Ihanko oikea sotanorsu?! Osallistuitko Gaugamelan taisteluun? Bongasitko Aleksanteri Suuren?
Tömiseekö tanner kun juokset vai eikö polvet kestä?
Oletko ollut aina liian lihava? Jos et, niin miksi päästit itsesi tuohon tilaan?
Vaikka saatkin seksiä 5 kertaa viikossa koska annat miehelle, niin onko silti mukavaa kaikin puolin vai olisitko mieluummin hoikempi.
Oletko onnellinen elefantti? Juotko kahvia?
En saa enää seksiä viittä kertaa viikossa, koska omaa rauhaa ei ole. Olen ollut vielä pari vuotta sitten ihan "normaali". Olen syönyt, vaikkei ole ollut nälkä. Rakastan irtokarkkeja ja viiniäkin on tullut lipiteltyä. Mieluummin olisin niin kuin ennen. Jouduin tähän tilaan, kun teen liikaa töitä ja lopetin sen varjolla liikunnan harrastamisen, jota ennen tein vähintään 5 krt/vko. En silti vähentänyt syömisiä. Stressi laittoi syömään lisää ja epäterveellistä. Juosta en voi, koska en ole hoikkanakaan tykännyt siitä, enkä yksinkertaisestti viitsi tai jaksa,
Juon kahvia ja otan pullaa myös ;)
No ei ole minun mielestäni sotanorsun BMI tuo :)