Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAKUISTEN SUNNUNTAI**

16.07.2006 |

Heh, aloittelenpa jo uuden pinon. Kun eipä viitsi tuolla sängyssäkään pyöriä. Kävin 2 aikaan vessassa ja sen jälkeen vauva on myllännyt KOKO ajan mahassa niin, että välillä tuntuu sisuskalut kääntyvän ylösalaisin. Mieskin oli viihteellä ja kotiutui tuossa reilu tunti sitten. Eikä ollut edes havaittavasti humalassa. Ziisus, onkohan se tulossa järkiinsä?!

No jokatapauksessa pyörin 30min tuossa sängyssä taas ja sitten raahauduin tähän koneelle. Tosi paskamaista, kun sitten iltapäivällä väsyttää ihan sikana. No, edellisistä raskauksista on tuttuja nämä yövalvomiset, joten siinä mielessä ei mitään uutta.

Muutenpa masuun ei mitään ihmeellistä. Semmoista repivää kipua on välillä alamahalla ja se paineen tunne onneksi häipyi tuossa eilisen päivän aikana. Supistelee aika usein, mutta en osaa siitä huolestua, kun aina aiemminkin on suppareita ollut jo tässä vaiheessa ja täysaikaset vauvat on kuitenki syntyneet.

Jos tästä vaikka hipsis vessaan ja sitten jääkaapille ;)

Mianni 26+1

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että pääsen aloittamaan pinon, mutta Mianni olikin ehtinyt jo monen monta tuntia sitten ;)

Mä tulin tänne yliopistolle taas tekemään gradua ja tän päivän jälkeen aloitan LOMAN! Jippii! Ensi viikolla luvassa on sitten sukulointia Pohjanmaalla ja sen semmoista.

Vauvakirjasta: Ajattelin ostaa, musta sellaista on kiva täytellä. Esikoisella on sellainen muumivauvakirja, mikä on tosi kiva, mutta nyt haluisin jonkun erilaisen tällä kakkoselle.

Pinniksestä: Mä en tosta Stokken sängystä tiedä, mutta meillä on kanssa joku vanha pinnis saatu sukulaisilta ja on tosiaan pienempi kuin nämä uudet mallit. Nyt pitäisi vaan jostain löytää patja siihen, ei helppoa! Mutta tällä ei ole kiirettä kun meidän vauva nukkuu sukukehdossa ensikuukaudet, siis mikäli suostuu omassa pedissä nukkumaan. Esikoinen kyllä nukkui mun vieressä ekat neljä kuukautta.

Nyt gradun pariin ja taustalle,

S-I ja Lumikukka 28+5 (Herranjestas kun nää viikot menee nopeaan!)

Vierailija
2/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meillä päivä alkoikin ikävissä merkeissä, poika rassukka satutti aamulla jalkansa, yhtäkkiä vaan meni jalka alta ja tuli kamala itku,nyt ollaan sitten jo aamu vietetty lastenklinikalla...ei onneksi ollut murtunut mutta kipeä tuo rassukan jalka on,ei sillä voi kävellä ollenkaan,joten luvassa itkua ja hammastenkiristystä ja kärryttelyä ja autoilua ja akikkea missä ei tarvitse jalkoja! kyllä äidin sydäntä raastaa kun omaan pieneen kultaan sattuu!!!

no sairaalasta sai vahvat lääkkeet ja lapsilla onneksi paranee kaikki nopeaan, mutta kyllä on surku,kun tuo kävely on toisen suurinta huvia ollut siitä asti kun se taito opittiin(kaksi kuukautta sitten!)

alisa...meillä on kanssa tuo kulta pieni-vauvakirja esikoisella, ja on ollut ihana, siinä on hyvin tilaa kaikelle muistoille ja aivan ihana ja kaunis muutenkin!

miannille tsempit yö heräilyn kanssa, tuttua minullekin tuo,nyt jo heräilen kauhean usein eikä uni tule eikä asentoa löydy, mutta kauhulla ootellaan niitä vikoja kuukausia kun tiedän että se uni tosiaan loppuu siinä aamuyöstä,eikä lepoon päivälläkään ole semmoisia mahdollisuuksia kuin poikaa oottaessa kun nyt on tuo vintiö hoidettavana;)

s-i.lle jaksamisia vikaan työpäivään ja oikein hyvää levollista ja rentouttavaa kesälomaa!

meillä olisi uuden autonkin(tai uuden ja uuden, siis käytetyn mutta isomman) etsiminen edessä,huooh, ei kyllä yhtään innostaisi. mutta kun sen tietää että tarvitaan iso auto ja tilava kontti mihin mahtuu tuplavaunut... ja olishan tuo kiva jo ennen vauvan syntymää kun sen tietää että sitä touhua sitten uuden tulokkaan myötä on enemmän kuin kylliksi:)

nyt lähden hakemaan rentouttavaa (vieläkin vähän jännittää tuo poika!) jäätelöä ja istahdan hetkeksi sohvalle ennenkuin pieni herää päikkäreiltä!

aurinkoista sunnuntaita tytöt!!

halein.fiikuna ja mytty rv27+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei taaskaan ole nukuttu koko yötä-lohduttavaa kuulla, että muilla samaa. ONNEKS on loma, olisin muuten ihan valmista kauraa mikäli tarvis vielä huonosti nukutun yön jälkeen mennä töihin eli en valita. Nukun silloin kun on uni ja kun se on mahdollista:)

Fiikunalle peukkuja, jotta äidin kullanmurun jalka paranisi mahdollisimman pian!! On aina niin raastavaa katsoa, jos lapset sairastavat ;( Onneksi ei ollut murtunut ja lapset ovat siitä ihanassa asemassa, että paranevat usein hyvinkin nopeasti.

S-I: Vai että LOMAA pukkaa??! UPEETA!!!!! Vihdoinkin saat jättää työt ja nauttia kesästä :) Ihanaa LOMAA sulle!!

Meillä on pinnasänky edelleen kokoomatta. Isäntä lupaili ensi viikolla sen sitte kasata, kiva! Mulle olisi periaatteessa kelvannut käytettykin sänky, mutta kun sellasia ei tarjolla ollut kovinkaan paljon niin päädyttiin sitten tuohon Brioon. Menee sitten monta vuotta ja jos vaikka meille vielä toinenkin lapsi suotaisiin jossain vaiheessa *toivossa on hyvä elää*

Masuun ei kummempaa. Vauva muljasi koko eilisen illan NIIN Kovasti, että välillä melkein haukkosin henkeä :D En kivusta vaan jotenkin tuntuu välillä ilkeältä, kun meinaa tulla jostain kohtia läpi masunahkan:)

Ei taida tulla hellepäivää tästäkään:( Pilvistä on kovin eikä niin lämmintäkään. Kyllä muuten on öisin jo tosi hämärää. Vietiin yks kaveri kotiin 01 maissa ja oli suhteellisen pimeetä..ja lämpöasteitakin vain +9!!

Illalla käytiin porukoilla syömässä ja mä vein jälkiruuaksi ite tekemääni mansikkarahkaa, josta taisin sitte itse syödä puolet *punastuu* Oli niin taivaallisen hyvää, NAM!!!

Tänään tuli sitten 29 viikkoa täyteen...voi miten sitä ollaankin jo pitkällä, ihanaaaaa :)

Oikein ihanaa sunnuntaipäivää kaikille ja palaillaan taas!!

Halein: Je_Ni & Pikku-Isäntä [b][size=2]29+0[/b][/size]

Vierailija
4/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuo Kulta Pieni- kirja tälle vauvalle! Olen täyttänyt sitä tammikuusta asti! Onneksi olen, koska en enää muista milloin oli eka neuvola ja milloin tunsin ekat liikkeet!

Esikoisella on Anne Geddesin vauvakirja, kirjoitan siihen vähän väliä kuulumisia. Sielläkin on jo raskausajalta paljon tietoa - kivaa lukea sitä nyt ja vertailla tähän raskauteen! Ei niitä enää muistaisi ollenkaan jos ei olisi laittanut ylös. onneksi hoksasin silloin laittaa kaikki mahdolliset ylös, suonenvedoista lähtien :)

Meidän asunto tulee huomenna myyntiin, viimeinkin! Olemme jo löytäneet uuden, ja toivotaan että tämä menee nopsasti kaupaksi jotta pääsemme tekemään tarjousta siitä ihanasta, uudesta asunnosta.

Lainaneuvottelua ei ole vieläkään käyty, paitsi sellainen alustava arvio ja lupaus puhelimessa. Ilmeisesti se on sitten ensi viikolla, jos vaan saadaan se virkailija kiinni ja saadaan aika! Ei koskaan vastaa puhelimeen, eipä taida työt kiinnostaa :(

Kyllä tekisi mieli vaihtaa pankkia, jospa jotakuta muuta pankkia kiinnostaa palvella asiakkaita!

Kyllä muuten huomaa noissa kiinteistöfirmoissakin tosi isoja eroja! Joitakin ei kiinnosta yhtään esitellä asuntoa, jotkut taas on ihan mahtavia ja tekisi mieli ostaa se asunto ihan vaan siksi kun esittelijä on niin ihana :)

-lupicaia ja rääpäle 29+0

Vierailija
5/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh miten poikki olen - eilen meillä oli pihatalkoot aamu kymmenestä alkaen ja tietenkin juuri eilen aamulla tytölle nousi kova kuume (ei ole ollut 1,5 vuoden aikana kertaakaan kipeä, milläään tavalla). Tyttö halusi olla vain äidin sylissä vaikka molemmat mummut ja papat olivat hoito ym apuna. Mummot siis joutuivat keittöön töihin ja minä nukuttelin, kantelin aja hoivasin tyttöraasua. Kuumetta jatkui koko yön, kaksi suppoa laitettiin päivän aikana mutta edes niistä ei ollut apua. Puol ysiltä tänä aamuna tyttö virkistyi ja nyt kun on päikkäreillä niiin katsotaan onko tilanne yhä parantunut vai taas kuume noussut.

Mies sitten illalla saunotti loput talkooporukasta ja mua harmitti kun pitivät niin kovaa meteliä. Meillä ei kuitenkaan mitenkään suuri talo ole, joten onneksi tyttö oli niin väsy ettei herännyt kun miehet huusivat kodinhoitohuoneessa ja saunatiloissa. Plääh. Onneksi yhdeltätoista hiljeni ja pääsimme nukkumaan miehen kanssa.

VAIVOISTA: Sain (taas) riesakseni sen ikävimmän ja noloimman vaivan josta kärsin myös ekassa raskaudessa...*nolottaa* nimittäin peräpukamat (yök, tuo sanakin on ihan kamala!!) tietysti niiden piti ruveta vaivaaamaan kun ei muuta kremppaa oikein ole. Mulla ne ainakin ilmenee (tai siis kai nää pukamia on??!!) kutinana peräaukon suulla ja sit siellä on jotain " ylimääräistä" kuin pieniä ihorakkuiloita. Onko kellään muulla vastaavaa??? Auttakaa kun on niin nolo vaiva!! Mulla vatsa on toiminut aivan superhyvin, liikun ja syön kuitupitoista ruokaa ja hups yhtäkkiä ne ilmaantuivat taas!!! Ekassa raskaudessa tulivat vasta n. viikko ennen syntymää. Ne ei vuoda tai mitään, kutina on pahinta. Yök!!!!!!!!

Ilmeisesti vauva on sitten painunut vähän alemmas ja alannut painamaan jotain isoa suonta siellä tai jotain ja onhan mulla ollut painontunnetta alapäässä jo viikon verran, mutta se ei ole mitenkään kivuliasta.

Hitsi että olen poikki eilisestä kantelusta, ruuan tekemisestä ja murehtimisesta vaikka tyttö nukkui kuumetokkurassa tosi hyvin. Mitähän sitä jaksais tänään iltapäivällä enää tehdä???

Nazu ja vauva 2 rv n.31 tai jotain