Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö jos lopettaa lomajuomisen niin, että kesäloman kaksi viimeistä päivää ovat selviä

Vierailija
15.08.2020 |

Jos tiistaina töihin niin voikohan tänään ottaa muutaman, vai vaikuttaakohan vielä töissä väsymyksenä ym...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää ja tuossakin on yksi päivä liikaa.

Vierailija
2/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oletko tissutellut viikkoja rankasti joka päivä. Jos kyse yhdestä tai kahdesta päivästä niin ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ainakin ajamaan määriä alas eli enää mitään kännejä vaan korkeintaan mini hiprakka.

Vierailija
4/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikosta helpottaa ja sitten voikib taas..

Peilistä katsoo jatkuvasti väsynyt kulahtanut naama.

Vierailija
5/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin kyllästyttää kulahtanut, punakka, väsynyt pullanaama. Kun olen viikonkin ilman, olemus on jo tosi freesi. Silti aina vaan on pakko kitata.. Huoh.

Vierailija
6/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille tule huono olo pitkästä tissuttelusta? Minkä ikäisiä olette? Itse 39 enkä oikein pysty juomaan enää ollenkaan, krapulat niin kauheita nykyään.

Enkä halua mitenkään moralisoida, olen juonut nuorempana kuin sieni. Mutta enää en vain pysty. Oksennan pienestäkin määrästä eikä alkoholi tuo hyvää oloa.

Vierailija
7/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin kyllästyttää kulahtanut, punakka, väsynyt pullanaama. Kun olen viikonkin ilman, olemus on jo tosi freesi. Silti aina vaan on pakko kitata.. Huoh.

Kertoo alkoholiongelmasta. Sama itselläni.

Ap

Vierailija
8/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille tule huono olo pitkästä tissuttelusta? Minkä ikäisiä olette? Itse 39 enkä oikein pysty juomaan enää ollenkaan, krapulat niin kauheita nykyään.

Enkä halua mitenkään moralisoida, olen juonut nuorempana kuin sieni. Mutta enää en vain pysty. Oksennan pienestäkin määrästä eikä alkoholi tuo hyvää oloa.

Tietenkin tulee jos tissuttelee joka ilta. Mutta kerran pari viikossa mieto känni ei vaikuta kuin yhtenä aamuna janona ja väsymyksenä. Ikinä en ole oksentanut alkoholista.

M27

Vierailija
9/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon putken jälkeen meni aina se pari-kolme viikkoa toipua kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi