Harrastukset ja naiset
Olen 35v mies. Ongelma on se että olen teknisellä alalla töissä ja kaikki tutut vain nörtti miehiä. Ei niitäkään liikaa ole, mutta yleensä meidän kiinnostuksen kohteet eivät kohtaa. Haluaisin tavata uusia naistuttavuuksia (ehkä miehiäkin) jonkun harrastuksen kautta. Minne siis mennä? Haluan saada pidempiaikaisia tuttavuuksia, koska niitä minulla ei ole. En tarkoita että haluaisin saada nais-suhteen. Iällä ei välttämättä ole väliä, jos on mukavan luontoinen ja tulee juttuun.
Kävin vuosi sitten englannin kurssilla. Halusin oikeasti parantaa englannin taitoani ja lisäksi sivuajatuksenani oli löytää tuttavuuksia. Keskustelu aiheet olivat minulle ehkä liian vaikeita, kurssilaiset olivat enimmäkseen vanhoja ihmisiä, joka ei minua hirveästi haitannut, mutta siltikään en päässyt kehenkään tutustumaan kunnolla.
Harrastan paljon urheilua, mutta se on enimmäkseen yksilö urheilua. Baareissa en käy, enkä deitti sivuilta ole koskaan päässyt paria mailia pidemmälle, vaikka en välttämättä ole etsinyt mitään suhdetta.
Kommentit (2)
Juoksukoulu? Eikö olisi luontevaa ehdottaa kivalle tyypille yhteislenkkiä?
Mites joku tanssi- tai taidekurssi? Tai kirjeenvaihto?