Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maskiselfiet, miksi?

Hyväihminen
15.08.2020 |

Miksi ihmiset ottaa selfieitä maski naamalla ja postaa niitä someen? Muuten kuin näyttääkseen kuinka hyviä ihmisiä ovat?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!! 😂

Vierailija
2/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#parempiihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä seuraat somessa muita ihmisiä? Oma valintasi. Minä en ole nähnyt yhtään maskiselfietä. 

Vierailija
4/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että voisit kysyä sitä palstalla ja ihmetellä maailman menoa

Vierailija
5/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli syy mikä tahansa niin näen asian positiivisessa valossa.

Ihmisten on hyvä nähdä maskinaamoja jotta he itsekin rohkaistuvat niitä käyttämään. Monethan on epävarmoja laittamaan kun vain osa tekee niin. 

Vierailija
6/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyyhän kaiken mailman janicoiden esittää  kuinka he käyttää maskia ja pesee käsiä

Vierailija
7/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä seuraat somessa muita ihmisiä? Oma valintasi. Minä en ole nähnyt yhtään maskiselfietä. 

Minä seuraan Instassa vain koiria. Sinnekin omistajat tunkee maskipärstänsä kuvaan mukaan. Tai koiralle -hihihih- maski kuonoon.

Vierailija
8/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lisäksi niin menneen kevään lumia maailmalla.

Vierailija
9/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset on monesti turhamaisia ja some tuo esiin sen yhä enemmän.

Yllättyneitä olivat?

Vierailija
10/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi selfie ylipäätään? Kyllä minä muistan miltä tutut näyttää ilman jatkuvaa muistuttamista.

Vierailija
11/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan muuten vaan. Siinä missä muitakin kuvia. Se kuvaa tätä hetkeä. Ja näkyyhän siinä henkilön kauniit silmät 👀😊

Vierailija
12/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi selfie ylipäätään? Kyllä minä muistan miltä tutut näyttää ilman jatkuvaa muistuttamista.

Jep.

Yx laittaa päivittäin naamakuvia, ja toinen kotikuvia, muut tykkäävät.

Jippii.

Vierailija
13/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäseuraan vain virkkaussivustoja ja siellä virkatun maskin ohje tänään😂. Lakkaa seuraamasta ihmisiä jotka ärsyttävät. Helpompi elää, kun ei etsimällä etsi ilkeilyn ja katkeroitumisen syitä.

Vierailija
14/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt hauska että jää kuvia muistoksi tästä omituisesta ajasta. Ja facebookissa on kiva kun ne tulee vastaan vuosien päästä. Osaa sitten joskus arvostaa sitä aikaa kun noita ei enää tarvi, kun tulee muistoissa vastaan maskikuva.

Vastakysymyksenä voisin kysyä että miksi ap suhtautuu niin negatiivisesti asioihin, joihin voisi suhtautua ihan vaan neutraalisti?

Vierailija
15/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt niitä paljon, se on hyvä tapa kertoa, että henkilö on alkanut käyttää maskia ja rohkaisee muitakin käyttämään.

Vierailija
16/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä maskihysteerikot on juuri niitä pahimpia lampaita.

Vierailija
17/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäseuraan vain virkkaussivustoja ja siellä virkatun maskin ohje tänään😂. Lakkaa seuraamasta ihmisiä jotka ärsyttävät. Helpompi elää, kun ei etsimällä etsi ilkeilyn ja katkeroitumisen syitä.

On varmaan tehokas suoja... 🤔

Vierailija
18/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#parempiihminen

Niin niin, oikeastihan parempi ihminen on sellainen jolla on profiilikuvana kukkanen tai kuva siitä kun oli 15 v. Miten ne ei tätä nyt tiedä?

Öli öli

Vierailija
19/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä nyt taas. Kaikesta sitä jaksetaankin kummastua. Maski on monelle nyt arkipäivän asuste. Selfiessä yleensä näkyy sen päivän kampaus, meikki, silmälasit, hattu tms mitä onkaan sinä päivänä päällä. Jos on maski niin tottakai sekin siinä näkyy. Kesällä on selfiessä aurinkolasit, talvella on pipo, ja koronan aikaan on maski.

Vierailija
20/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sen postaaminen nettiin saa aikaan hyvänolonhormonien ryöpyn monissa ihmisissä. Tämä johtuu kommenttien ja katsojamäärien odottamisen vaikutuksesta. Ja yksinkertaiset ihmiset jäävät siihen tunteeseen koukkuun. Nämä on someaddiktion ihan perusasioita, joita pitäisi alkaa jo koulussa opettaa. Jos kukaan ei kommentoisi ja ei katsojaluku ei nousisi nollan yläpuolelle lainkaan vaikkapa instassa, ko. henkilö ei saisi siitä mitään tyydytystä ja lopettaisi toiminnan nopeasti. Katsojat ja kommentoijat ruokkivat käytöstä.