Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastaako mies enää minua?

Vierailija
14.08.2020 |

Nyt alkaa olla sellainen tilanne, että en jaksa enää, jos mitään muutosta ei tapahdu. En jaksa pitää enää yhtään sisälläni vellovaa tuskaa. Tutuille en kehtaa avautua, joten ajattelin tänne kirjoittaa, ettei pää hajoaisi.

Minun ja mieheni suhdetta on vaivannut alusta saakka mustasukkaisuus. Mustasukkaisuus alkoi eräästä tuttavastamme, joka aiheutti meidän välillemme kitkaa. Tämä tuttava oli kiinnostunut miehestäni ja koitti saada mieheni itselleen. Lopputuloksena oli se, että jouduimme katkaisemaan tähän tuttavaan välit. Vaikka ihminen poistui elämästämme niin hän aiheutti suhteellemme suurta tuhoa. Minulla meni luottamus mieheeni, vaikka mies ei ole jäänyt todistettavasti kiinni pettämisestä.

Minua on vaivannut mieheni kylmyys minua kohtaan. Hän istuu kotona 24/7 koneella. Aamusta silmät auki saadessaan käteen tarttuu ensimmäisenä luuri. Emme tee juurikaan mitään yhdessä ja seksiäkin on kerran viikossa, jos sitäkään. Pusuja ja haleja niitäkin on enää harvemmin. Mies on ruvennut arvostelemaan minua ja haukkuu tyhmäksi.
Mieheni vihamielisyys minua kohtaan aiheuttaa minussa entisestään epävarmempaa oloa ja mustasukkaisuutta. Olemme tavallaan joutuneet kierteeseen, josta on vaikea päästä pois.

Eniten kaikessa on jäänyt kalvamaan miehen uhkailu erolla suuttuessaan ja se kun hän on viimeaikoina sanonut kuinka ällötän häntä vihaisena. Kuvioon on tullut myös nälviminen lihavaksi (silloin tällöin), vaikka olen normaalipainoinen.
Eilen kun kerroin miehelleni aloittavani uuden tanssiharrastuksen hän kommentoi siihen: ”Turbojalkanako meinasit mennä tanssimaan tuota?”. Loukkaannuin tästä ja kysyin miksi mies on niin ilkeä minulle. Selitti sillä, että kuulemma oli mustasukkainen minusta, kun uudessa harrastuksessa on miehiä tanssikurssilla, jotka kuitenkin koittavat iskeä minua. En tiedä oliko totuus vai ei, mutta tämä alkaa olemaan viimeinen niitti kärsivällisyydelleni.

Mies on saanut hauraan itsetuntoni vielä hauraammaksi. Tunnen olevani ruma ja lihava. En tiedä kauanko enää jaksan. Miltä tilanteeni kuulostaa teistä? Onko tässä suhteessa enää toivoa jäljellä vai onko peli menetetty?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole enää normaalia. Jätä tuo mies, silloin se varmasti herää ja alkaa vakuuttaa muuttuvansa. Muuten yllättävn moni mies on tuollainen ilkeä. Minunkin eksäni sanoi että hänen pitäisi olla sokea ja mahdollisesti myös kuuro jotta voisi olla kanssani! Ja kun läksin, alkoikin itkeä että olin liian kaunis hänelle. Miesten logiikka??

Mutta joo, tee vaikka Tinder-profiili ja etsi sieltä uusi mies, huomaat kuinka sinusta tykätään.

Vierailija
2/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä mieheltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde nyt jo.

Toivottavasti provoilet vaan, mutta kuitenkin: ei rakasta, ja muuta heti erilleen.

Vierailija
4/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies sanoo rakastavansa, jotta ei tarvitse - kotona - olla paineistettuna. Muualla riittää lämmin halaus.

Vierailija
5/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies joka on niin tottunut suhteeseen että kuvittelee ettei sen eteen tarvitse tehdä mitään. Vaihda parempaan, tosin aika moni on tuollainen.

Vierailija
6/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä joku henkilökohtainen ongelma jota hän sitten purkaa sinuun (vaikka ei niinkään pitäisi tehdä)?

Vierailija
7/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huonossa kehässä. Mies on kolhinut itsetuntosi ja et osaa siksi arvostaa itseäsi. Kerjäät hyväksyntää kaltoinkohtelijaltasi ja mies tietää voivansa tossuttaa sinua. Jos saisit kiinni todellisista tunteistasi, luulen että et rakasta enää miestäsi. Luottamuspula kertoo tarpeeksi suhteen tilasta. Mies ei tekstinkään perusteella vaikuta mitenkään luotettavalle ja mukavalle tyypille.

Vierailija
8/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja tunteet on vain romanttisen hömppäkirjallisuuden sopivan höttöjä abstraktioita, joilla suhteisiin saadaan ainesta, retoriikkaa. Ihan kivahan sitä on välillä ihokkain lässyttää lemmenloitsuja.

Vierailija
9/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI sä jäisit tohon? Tutun pokiluyritykset menee tutun piikkiin, miehen käytös miehen piikkiin.

Vierailija
10/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuo tunne jossain välissä suhdettamme .Minä olin saanut 3 lapsemme ja hän vaan juoksi kapakoissa .Sitten minäkin sanoin että on minun vuoroni juosta kapakoissa.1 kerran, minun  kapakka reissuni jälkeen  en päässytkään lähtemään eikä hänkään mennyt ehkä tunsi mitä minä tunsin.Ollan oltu 30 v. sen jälkeen.

Vierailija
11/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on provo, muuten jo tiedät vastauksen.

12/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus tuhoaa rakkauden.

Luovuin alunperin itselleni maailman rakkaimmasta ihmisestä, koska en enää kestänyt hänen mustasukkaisuuttaan. Mustasukkaisuus tappoi kaikki tunteeni häntä kohtaan. Suru jäi, mutta onneksi se lieventyi vuosien myötä.

Vierailija
13/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö Ap oikein, että joku kaveri nainen

teki sinut mustasukkaiseksi?

Hän yritti saada miehesi? No saiko?

Ei selvästikään.

Älä aja miestäsi hänen syliinsä.

Ei ole siitä kiinnostunut.

Mustasukkaisuus on normaalia. Miehesi on ehkä kokenut ahdistavana tilanteen ja alkanut käyttäytyä vaistomaisesti päinvastoin kuin itse olisit toivonut. Käyt tanssikursseilla? Siellä luonnollisesti toisten miesten kanssa tanssitaan? Miehesi ei tanssi ilmeisesti?

Mikset tee miehesi kanssa yhteisiä asioita vaan pyörit tanssimassa ja olet mustis jostain ämmästä, joka miestäsi yrittänyt vokotella?

Yritä nähdä asia miehen kannalta

Vierailija
14/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on syvintä rakkautta ja välittämistä. Näin se vaan menee.

Vierailija
15/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi, beibi! Toteutat itseäsi. Koska olette molemmat mustiksia jo alkuun, ei suhde varmaan kestä pitkään. Molemmat löydätte vielä sen oikean. Mutta älä anna lytätä.

Vierailija
16/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Luovuin alunperin itselleni maailman rakkaimmasta ihmisestä, koska en enää kestänyt hänen mustasukkaisuuttaan. Mustasukkaisuus tappoi kaikki tunteeni häntä kohtaan. Suru jäi, mutta onneksi se lieventyi vuosien myötä.

Tiedätkö mitä, kuka oletkin?

Minä luovuin naisesta, joka oli samoin maailman rakkain minulle. Hän oli mustis ja aivan turhaan. Sai minutkin käyttäymään lopulta samalla lailla, kun pääkoppa ei enää kestänyt. Vaikka itse sen naisen jätin, niin ikävä ei helpota vieläkään vuosien jälkeen. Muuttanut toki on muotoaan. Onneksi löysi uuden rakkauden hän.

Oltaisiin oltu paras pari, mutta toisen epäily ja mustasukkaisuus tuhosi kaiken sen hienon.

Vierailija
17/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Minä luovuin naisesta, joka oli samoin maailman rakkain minulle. Hän oli mustis ja aivan turhaan. Sai minutkin käyttäymään lopulta samalla lailla, kun pääkoppa ei enää kestänyt. Vaikka itse sen naisen jätin, niin ikävä ei helpota vieläkään vuosien jälkeen. Muuttanut toki on muotoaan. Onneksi löysi uuden rakkauden hän.

Oltaisiin oltu paras pari, mutta toisen epäily ja mustasukkaisuus tuhosi kaiken sen hienon.

Mustasukkaisuus on todella epämiellyttävä piirre.

Vierailija
18/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo suhde ole rakkautta. Sanoo sulle mitä todella ajattelee vihaisena.

19/19 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Aloittajan tapauksessa on kaikki tuhoavan mustasukkaisuuden merkit. Välit tulehtuivat naisen mustasukkaisuudesta, joka oli aiheetonta - ainakin hän kirjoittaa, että pettämistä ei ole ollut.

Vaikka miehestä (naisen käsityksen mukaan!) kiinnostunut nainen poistettiin tuttavapiiristä, nainen jurnottaa edelleen eikä pysty hillitsemään kalvavaa mustasukkaisuuttaan, jolla myrkyttää koko suhteen. Mieskin on jo äreä hermoraunio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi