Nuoret 18-29-vuotiaat, käyttekö baareissa nyt koronan aikana?
Kommentit (16)
En, mutta tiedän tutun joka käy. Hän tosin jo 30vee perheellinen nainen. :/ Aika vastuutonta mielestäni.
Joo, muuten mulla ei ois mitään sosiaalista elämää.
Käytän mun rahat mieluummin tietokonepeleihin
N29
Vierailija kirjoitti:
Käytän mun rahat mieluummin tietokonepeleihin
N29
Sama! :D
Hmm oon käynyt baarissa viimeksi talvella -14, joten korona ei vaikuta tältä osin elämääni. Olen 29.
Nuoret on alle 25- vuotiaita eikä lähes kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mä oon 19 ja mun mielestä keski ikä on n 45v eli 25+ löytyy myös nuoria :D
Baareissa on ahdistavaa... tunnen oloni aina yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi. Mieluummin luen Harry Potteria kotona.
N26
Miksi tuhlata rahaa alkoholiin, kun voi ostaa PS4-pelejä?
Esim. videopeli vie n. 20-60 tuntia. Eli 60 eurolla saa viihdettä useaksi viikoksi tai kuukaudeksi, riippuen paljon on aikaa pelata. Baarissa saa viihdettä muutamaksi tunniksi paljon kalliimalla hinnalla.
Olen puhunut.
Nuori miehen alku
Vierailija kirjoitti:
Baareissa on ahdistavaa... tunnen oloni aina yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi. Mieluummin luen Harry Potteria kotona.
N26
TLotR > HP
Nuori miehen alku
Vierailija kirjoitti:
Luokittelisin alle 25 vuotiaat vielä pennuiksi. Ja 25-35 vuotiaat ovat vielä nuoria. :)
Olen riskiryhmässä oleva nuori enkä voi koskaan enää käydä missään tai saan pahan version koronaviruksesta.
M20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
TLotR > HP
Nuori miehen alku
Lotr myös hyvä, mutta Harry vie voiton. Tylypahka on kuin mun toinen koti.
En käy, eikä avopuolisokaan ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
TLotR > HP
Nuori miehen alku
Lotr myös hyvä, mutta Harry vie voiton. Tylypahka on kuin mun toinen koti. <3
On se Harry Potter myös hyvä. Salaisuuksien kammion olen lukenut varmaan sen 15 kertaa läpi. :D Mutta joo, TLotR menee edelle. Vanhemmat lukivat Hobittia minulle pienenä, niin Tolkien maailma on ollut pidempään elämässäni.
Nuori miehen alku
Ei käydä