Evästeitä pukkaa
Ootteko huomanneet, että ihan viime päivinä on ilmaantunut useimpien lehtien verkkosivuille laatikko, jossa joko hyväksyt eväåsteet (tiedonkeruun ja mainokset) tai sitten ette lue pidemmälle. Ihmetyttää vaan että miksi juuri nyt ja enteileekö tämä verkon sisältöjen maksullistumista.
Kommentit (12)
Ihmetyttää kyllä, aikaisemmin esimerkiksi iltapäivälehdet ei oo kyselleet eikä Hesari, nyt kysyvät.
Jokapaikassa.
Matrixissa taas jotain tekeillä ..
Zinc
Huomaatteko Everythings connected ..
Sama ulkomaisillakin sivuilla ..
Siis heh ..
tarkoitin "ulkomaisillakin" sivuilla ;)
Zinc
Täytyy varmaan kaivaa nuo prepaid liittymät esille. Jotain on tapahtumassa ..
Zinc
Täytyy vielä joka paikassa erikseen hyväksyä "säännöt" eli niitä lienee taas muuteltu kotiinpäin.
Zinc
Olen estänyt selaimen asetuksista evästeet, paitsi ne joita tarvitaan kirjautumisiin
Kieltämättä tuo sääntöjen hyväksymisen yhtällinen vaatimus hämmentää. Kellään tietoa mihin tää perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Olen estänyt selaimen asetuksista evästeet, paitsi ne joita tarvitaan kirjautumisiin
Pääsetkö tästä huolimatta lukemaan esimerkiksi juuri noita iltapäivälehtiä? Tai onko selaimella tähän vaikutusta, ainakaan Edgellä tai Firefoxilla ei välty tuolta hyväksymislaatikolta.
Mulla on prepaid rajaton, enkä ole rekisteröitynyt mihkään ettäpä haitanneeko tuo
minä käyttelen läppäriä ja pöytäkonetta, harvemmin tulee lueskeltua puhelimella joten nyt tuo ilmoitusten vyöry on kummastuttanut
yhdesä pelaamassani selainpelissä on alkanut kyselemään evästeitä. tuota on ollut muutaman päivän.