Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likainen mancave

Ap
14.08.2020 |

Hei, onko muilla seuraavankaltaista ns. ongelmaa miesluolasta kodissanne?
Meillä pikkulapsiperhe, siivoukset täysin kontillani yleisesti mutta miehen omaa työ-/pelailuhuonetta en saa siivota lainkaan kun mies kieltänyt. Hän sanoo siivoavansa sen itse mutta ei kuitenkaan koskaan siivoa sitä kuin parin limupullopussin viennin verran mikäli vieraita tulossa. Miehen mancave ollut pitkään kauhean pölyinen ja likainen läävä ja haluaisin huoneen siistiksi kuten muunkin kodissamme. Oletteko saaneet jotenkin miehen motivoitua siivoamaan, jos niin miten? Tai oletteko jotenkin saaneet luvan putsailla tilaa jonne ei lupaa, jos niin miten? Huoneessa paljon kallista hifistelyelektroniikkaa jonka hajoamisenhuolella mies perustellut kieltoaan ja sillä ettei muka löydä enää tavaroitaan jos niitä siirtelee

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä siivoan ja todellakin siivoan ihan koko talon. En ole kysellyt lupaa siivoukselle, tai odottanut että mies siivoaisi niin hyvin mitä minun siisteyskäsitykseni vaatii. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Vierailija
2/4 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä siivoan ja todellakin siivoan ihan koko talon. En ole kysellyt lupaa siivoukselle, tai odottanut että mies siivoaisi niin hyvin mitä minun siisteyskäsitykseni vaatii. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Noukin hänen miesluolastaan viikoittain pizzalaatikoita, karkkipapereita yms. tyhjiä ruokapakkauksia kun hän ei vie roskia huoneesta sekä pistän pullot ja tölkit pussiin jolloin mies motivoitunut viemään ne pullonpalautukseen. Ottanut huoneesta likaiset vaatteet pyykkaukseen ja likaiset tiskit tiskikoneeseen. Roskien noukkimisesta mies jo valpastuu hermostuen. Joskus menin pölyjä pyyhkimään niin riidaksi veti kun joku elektroniikkalaitteen johto oli irronnut paikaltaan mitä en ollut huomannut. Olin ns. tehnyt karhunpalveluksen. Hän työkseen korjailee elektroniikkaa joten kaikkien pienten osien oltava paikallaan jotta korjaukset onnistuu kun tunnistaa minkä miniruuvin tms. emolevyn pistää mihinkin kohtaan laitteita. Saisipa edes valvonnan alla siivota siellä ilman että ärtyy :/

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/4 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset