Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei täällä saa puhua vauvoista, vaikka palstan nimi viittaa vahvasti niihin?

Vierailija
14.08.2020 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe Vapaa, eli voit valita ihan minkä vaan aiheen itse haluat. Mutta se ei tarkoitakkaan sitä täällä, vähän niinkuin naisten ajatukset, tarkoittaakin jotain ihan muuta.

Aivan. ”Tee vapaasti niin kuin haluat” tarkoittaa ”Jos et tee juuri niin kuin haluan, olet kusessa. Tosin en kerro, mitä haluan sinun tekevän, koska jos todella rakastat minua, tiedät sen sanomattakin. Älä siis kysy, sillä kysyminen koettelee rakkauttamme.”.

Tyhmä mies ajattelee:”Jee, voin lähteä kavereiden kanssa viikoksi kalaan.”

Fiksu mies ajattelee:”V:ttu! Mä olen niin kusessa!”

Vierailija
22/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän paikan oikea nimi on feministifoorumi ja feministit järjestäen vihaavat perheitä ja lapsia.

Palstan taso laskenut muuten aivan älyttömästi tässä vuosien varrella kun feministit ja velat ovat pesiytyneet tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus kysyä jotain 1-vuotiaan lapseni kävelyyn liittyvää, niin joku tuli huutamaan että tämä on aihe vapaa eikä mikään vauvapalsta. :D Eikös aihe vapaa tarkoita sitä että saa puhua mistä haluaa. Etenkin kun on vauva.fi:n aihe vapaa.

Vierailija
24/24 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin joskus kysyä jotain 1-vuotiaan lapseni kävelyyn liittyvää, niin joku tuli huutamaan että tämä on aihe vapaa eikä mikään vauvapalsta. :D Eikös aihe vapaa tarkoita sitä että saa puhua mistä haluaa. Etenkin kun on vauva.fi:n aihe vapaa.

Tarkkaan ottaen tämä ei siis olekaan Aihe vapaa, koska tätä palstaa moderoidaan? Täällä ei siis oikeasti voi puhua mistä tahansa, koska esim vihapuheet yms poistetaan. (Kuten kuuluukin)