Miksei täällä saa puhua vauvoista, vaikka palstan nimi viittaa vahvasti niihin?
Kommentit (24)
Samaa ihmettelen minä. Kyseessä kuitenkin Vauva-lehti. "Aihe vapaa"-palstalla kuuluisi olla vauvojen hoitoon, kasvatukseen, vanhemmuuteen yms. liittyviä asioita.
Vauva lehti on lakkautettu. Olemme ne jotka jäi sammuttamaan valot.
voi ap, tietäisitpä vaan mistä kaikesta täällä EI saa puhua.
Ööö no koska ketään ei kiinnosta?? Mikä v...u niissä vauvoissa kiehtoo, kun pitää koko ajan jauhaa??
Tiedoksesi, että nykyaikuisista arviolta 98,8 prosenttia inhoaa vauvoja ja pikkulapsia. Siksi.
Itse ihmetellyt samaa. Minä lapsettomana naisena tykkäisin puhua lapsista ylipäätään mutta jostain kumman syystä ne poistetaan. Viimeisin avaus koski aasialaisten pikkutyttöjen äänen suloisuutta ja se poistettiin. Ilmeisesti kuviteltiin että olen jotain ihan muuta kuin lapseton nainen, joka vain näkee suloisuutta ihan normaaleissa asioissa.
Taitaa se parta olla väärä sana
mies52v
Olet valinnut Aihe vapaa-osion, täällä puhutaan muusta kuin vauvoista. Käy valikosta valitsemassa joku vauva-aiheinen osio!
Eihän suomi24-palstallakaan tarvitse puhua vain Suomesta! Valitse Keskustelun aloitussivun aluevalikosta vauva-aihe mikäli haluat keskustella vauvoista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen minä. Kyseessä kuitenkin Vauva-lehti. "Aihe vapaa"-palstalla kuuluisi olla vauvojen hoitoon, kasvatukseen, vanhemmuuteen yms. liittyviä asioita.
Vauvojen vanhemmuuteen?! 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten 'aihe vapaa" viittaa vauvoihin?
Kyllä viittaa.
Url-osoite: Vauva.fi
Vierailija kirjoitti:
Miten 'aihe vapaa"
viittaa vauvoihin?
Eikös sivun ylälaidassa lue kissan kokoisilla kirjaimilla:
VAUVAfi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viittaa.
Url-osoite: Vauva.fi
Ei viittaa. Url-osoite: suomi24.fi, eikä tarvitse puhua Suomesta tai siihen liittyvistä uutisista 24/7 sielläkään...
Tämän paikan oikea nimi on feministifoorumi ja feministit järjestäen vihaavat perheitä ja lapsia.
Mene vaikka ulilaudalle jauhamaan vauvoistasi
Zinc
Mitä v...n puhuttavaa VAUVOISSA edes on?? Voi kun on ihanat pikkuiset kätöset, voi että, kyllä ne kätöset ovat sitten somat! Juu ja pienet tihrusilmät, voi kuinka söpöä! Vauva! Jeee! Vauveliini, voi että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 'aihe vapaa"
viittaa vauvoihin?Eikös sivun ylälaidassa lue kissan kokoisilla kirjaimilla:
VAUVAfi
Eli siis vaikka Iltasanomien tai Hesarin kommenttiosioissa saa keskustella vain Iltasanomista ja Hesarista?
Ei siis edes lehdessä julkaissuista jutuista, vaan vain itse lehdistä
Aihe Vapaa, eli voit valita ihan minkä vaan aiheen itse haluat. Mutta se ei tarkoitakkaan sitä täällä, vähän niinkuin naisten ajatukset, tarkoittaakin jotain ihan muuta.