Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16:8 tai 20:4 - onko teillä yhtä "vapaapäivää"?

Vierailija
14.08.2020 |

Mulla on perjantaina herkkuilta. Normaalisti syön kaksi ateriaa päivässä: ravitsevan, hyvän lounaan klo 11 ja kevyen välipalan klo 15.
Perjantaisin syön sen lisäksi illalla sitten ihan mitä huvittaa. Pizzaa, joskus lasin tai pari viiniä. Eli yhtenä päivänä viikossa.
Teettekö tekin niin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisia vapaapäiviä, mutta saatan välillä lyhentää paastoa jos haluan vaikka syödä illalla leffaherkkuja. En muutenkaan katso kauhean tarkasti kelloa. Paastoaika on yleensä vaihdellen 14-18 tuntia. Hyvin on toiminut näin, eikä verensokerit enää heittele niinkuin aiemmin :)

Vierailija
2/5 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kerran kaks kuussa oon jotain hyvää just vaik lauantaina syönyt. Viimeks söin jätskiä pari viikkoa sitten. Nyt ostin vähän (150g) suklaapähkinöitä, et ei mitään älyttömyyksiä kuitenkaan. Oon ollut 16/8 3kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut pari kuukautta nyt. Paino on pudonnut 6 kg. Ehkä jos ei enää putoa, jätän herkuttelut vähemmälle eli ei enää kerran viikossa, vaan harvemmin. Rakastan tätä ruokavaliota. Luulen siirtyväni 16:8:aan kun saavutan tavoitepainoni ja jatkan niin loppuelämän. AP

Vierailija
4/5 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vapaapäiviä, mutta pidän joskus, ehkä kerran kuussa, kolmen päivän paaston.

Vierailija
5/5 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vapaapäiviä, mutta pidän joskus, ehkä kerran kuussa, kolmen päivän paaston.

Ja muun ajan 16:8?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän