Tiedättekö sen nolon tunteen kun lampsit kurasilla kengillä porrassiivoojan ohi
Joka on juuri saanut raput kiiltämään ja tuoksumaan. Sitten yrität jotenkin ulkosyrjillä kävellä reunoja pitkin kaiteesta kiinni pitäen.
Kommentit (9)
Sitä varten on ne kuramatot sisääntullessa että voi kenkänsä pyyhkiä niihin. t. porrassiivooja
Ei, en tiedä. Jos kengät ovat kuraiset, ne pyyhitään aulan mattoon, ei viedä kuraa kotiin. Ja moikataan siivoojaa.
Minä en kehtaa pysäyttää bussia, jossa näyttää olevan paljon ihmisiä. On kohtuutonta hidastaa kymmenien ihmisten matkantekoa yhden takia. Menen kyytiin, jos joku muu pysäyttää sen niin en ole vaivaksi.
Mutta vaikka kuinka hinkkaisi kenkiään kuramattoon, jää juuri pyyhittyyn lattiaan silti kengänjäljet, jos lattia on kostea. Lisäksi taloyhtiössämme tehdään täysremonttia useampaan asuntoon ja remonttipölyä ja muuta remontista aiheutuvaa likaa ja roskaa on käytävät täynnä. Minusta tuntuu, että tämäkin on sälytetty porrassiivoojan harteille ja tuskinpa hänen työaikaa kohteessa on lisätty.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten on ne kuramatot sisääntullessa että voi kenkänsä pyyhkiä niihin. t. porrassiivooja
Mutta eihän siivojilla sitten olisi töitä.
t: Jonne 13v
Olin siivooja. Meillä oli aikataulutettu alueet. Jos vedin kerran raput niin siinä se, odottaa seuraavaa siivouskertaa.
Minunko pitäisi nolostella ja hävetä itseäni jonkin siivoojan vuoksi? Minunko?
Opiskelkoon ja hankkikoon itselleen paremman ammatin jos ei tahdo siivota muiden kuria!
Minähän tuon kengissäni mahdollisimman paljon kuraa sisälle ja pilkkaan siivoojaa kun kuljen ohi, huudan hänelle törkeyksiä vasten kasvoja, hävetköön hän itseään! Minähän en hänen puolestaan häpeä, omapahan on häpeänsä että joutuu minun kuriani siivoomaan.
#justfinlandthings