Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Postiin yhteyttä sähköpostilla?

Vierailija
14.08.2020 |

En löydä kuin Chatin ja maksullisen palvelunumeron. Chatilla yritin mutta jonotin varmaan tunnin eikä kukaan tullut chattiin. Ei viitsisi soittaa maksulliseen palvelunumeroonkaan kun siinä maksaa jonottaminenkin.

Ongelma on se kun tilasin paketin pakettiautomaattiin ja automaatti ei luovuta sitä. Lähetysseurannan mukaan tuli ihan hyvin sinne automaattiin ja sain tekstiviestinä ilmoituksen että paketti on saapunut sekä lokerokoodin. Minä sitten aamulla menen lähikaupan pakettiautomaatille ja yritän syöttää sen koodin niin ilmoittaa että väärä koodi. Kokeilin monta kertaa ja aina sama eli paketti jäi sinne pakettiautomaattiin.

Ärsyttää kun ei tunnu saavan mitään yhteyttä Postiin. Sivuilla vain pahoitellaan koronakiireitä mutta ei se paljon lohduta kun tärkeä paketti jäi nyt saamatta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkiloasiakaspalvelu@posti.com

Tästä meiliosoitteesta vastaavat mutta voi mennä viikko. Vaikea on saada postiin yhteys nykyään. Sinuna kyllä soittaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä sain yhteyden facebookissa yksityisviestillä. Meni kyllä muutama päivä, että onkohan sulla aikaa odotella etteivät laita takaisin.

Vierailija
4/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistitko että olit oikealla automaatilla?

Vierailija
5/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikealla automaatilla ja 20 päivä lähettää takaisin. Mutta kiitos noista sähköpostiosoitteista täytyy lähetellä niihin tulikivenkatkuista palautetta. En muistanut että heillä on naamakirjassakin sivu joten yritän sitäkin kautta. Viikonloppu niin ei taida enää saada yhteyttä millään.

Kiitos kumminkin -ap-

Vierailija
6/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tosiaan oikea automaatti ja oikea lokero?

Minulla kävi kerran noin, enkä ollut huomannut, että paketti oli jostain syystä mennyt sen normaalisti käyttämäni postin pakettiautomaatin sijaan lähes naapurissa olevan R-kioskin pakettiautomaattiin. En tiedä miksi näin kävi, kenties postin automaatti oli täynnä. Kyseessä oli ihan Postin paketti ja olin valinnut noutopaikaksi tuon normaalisti käyttämäni automaatin.

Vierailija
7/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin sivuilla on myös jotain asiointilomakkeita, mutta en tiedä sopiiko niistä mikään tähän tapaukseen.

Itse yritin taannoin etsiä mahdollisuutta antaa palautetta postin jaosta, mutta ilmeisesti sellaista lomaketta ei ollut, koska postin mielestä varmaan on mahdotonta, että postia jaettaisiin väärin. Esimerkiksi niin, että oikean pakettiautomaatin sijaan lähetys toimitettaisiinkin toisen paikkakunnan asiamiespostiin?

Vierailija
8/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiin ei saa mitenkään yhteyttä.  Viime talvena piti "palkata salapoliisi" löytääkseen MINKÄTAHANSA POSTIN puhelinnumeron ! Ja arvaa vaan jaksoinko odottaa jonossa puolta päivää......

Vierailija
9/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postille voi yrittää lähettää myös kirjeen, mutta se voi kadota postissa.

Vierailija
10/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuskin ehtii, se paketti kyllä lähtee satavarmasti takaisin heti kun säilytysaika menee umpeen.

Vierailija
11/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli jotain häikkää kun ei pystynyt lähettämänkään. Kahdella eri automastilla kävin, eikä onnistunut.

Vierailija
12/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postiin ei saa mitenkään yhteyttä.  Viime talvena piti "palkata salapoliisi" löytääkseen MINKÄTAHANSA POSTIN puhelinnumeron ! Ja arvaa vaan jaksoinko odottaa jonossa puolta päivää......

Postiin kannattaa lähettää selvällä käsialalla kirjoitettu kirje, jossa on tarkat osoitetiedot.

Vierailija
13/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kerran pakettiautomaatin luukku auennut vaikka koodi oli oikea, niin soitin johonkin puhelinnumeroon mikä löytyi siitä pakettiautomaatin kyljestä ja sieltä vastattiin muistaakseni ihan nopeasti ja auttoivat. Toki en tiedä pystyvätkö tuossa sinun tilanteessa auttaa tai onko teidän automaatissa mitään numeroa ongelmatilanteita varten. Mutta kannattanee tarkistaa.

Vierailija
14/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päättyi loppujen lopuksi sitten hyvin. Postin sivuilla luki että automaateissa on häiriöitä ja yrittävät ratkaista ongelmaa. Päätin sitten tänä aamuna mennä kokeilemaan uudestaan ja nyt avasi lokeronsa ja sain paketin.

Onneksi nyt toimi kun postille on liki mahdoton saada mitään yhteyttä, ainakaan nopeasti. aikaisemminkin on ollut että kun on tilannut tiettyyn automaattiin niin se on mennyt toiseen automaattiin toiselle puolelle kaupunkia.

Tekisi mieli lähettää palautetta mutta menisikö sekään perille?

-ap-

Vierailija
15/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kerran aivan toisen ihmisen paketti automaattiin. Mikä mystisintä, siinä oli minun tiedot päällä. Sisällä sitten oikean vastaanottajan tiedot lähetyslistassa. Posti oli kai liimannut väärän tarran paketin päälle? Vein paketin asiamiespostiin.

Vierailija
16/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: saako postiin yhteyttä?

Vastaus: ei.

Vierailija
17/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistitko onko siinä automaatin kyljessä juuri sitä automaattia koskeva ilmainen puhelinnumero?

Vierailija
18/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon koittanut sähköpostia, ei vastausta.

Palautelomaketta, ei vastausta.

Chat, ei yhteyttä.

Nopein ja toimivin tuntuu olevan julkinen palaute esim postin facebook-sivulla.

Reagoivat kyllä kun kaikki muutkin näkee, ettei se loppukin maine mene.

Vierailija
19/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuskin ehtii, se paketti kyllä lähtee satavarmasti takaisin heti kun säilytysaika menee umpeen.

Ei tietenkään ehdi. Sehän just oli vitsin pointti.

Vierailija
20/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sun sähköpostia siirrellään ympäri Suomea työntekijältä toiselle ja sitten se katoaa bittiavaruuteen.