Te ketkä näitte jotain unta viime yönä, mitä näitte?
Tähän vain ne unet mitä viime yönä on nähty. Ei mitään toissa kesänä nähtyjä tai itse keksittyjä.
Itse näin unta, että oli Maria Veitolan kanssa tekemässä jotain juttua pilven pössyttelystä. Menimme jonkun tummaihoisen naisen kotiin. Hän asui korkealla kerrostalossa ja oli hienot maisemat sieltä pikkuasunnosta.
Katselin vierestä kun he rupesivat väsäämään sätkiä. Minäkin sain poltettavakseni yhden.
Tumppasin jointin liian aikaisen tuhkikseen ja minulle alettiin siitä sitten saarnaamaan ja sain satikutia.
Lähdin etsimään wc:tä mutta minua lähti ajamaan takaa koira, joka oli siellä tumman naisen asunnossa.
Kun pääsin johonkin aulaan ja valtavan korkean (5-7m) kaapin päälle karkuun, se koira hyppi minua kohti sinne ylös. Koira oli tosin tässä vaiheessa muuttunut sellaiseksi punaiseksi vaahtosammuttimeksi, mutta se ei tuntunut yhtään oudolta.
Kommentit (8)
Pako- ja eksymisunet kertovat elämässä olevasta epävarmuudesta ja surusta.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka[/quot
Oliko pakko
Ostin mustan (hienon) henkilöauton. Jossain vaiheessa aloin miettiä, että mitä helkkaria, enhän minä tarvi sellaista eikä siinä ole niitä ominaisuuksia jotka on nykyisessä. Eikä kauppaa voinut perua.
Näin unta, että olimme mökillä, oli joku isompi talo kyseessä, monta huonetta. Huomasin että oli tapahtunut vesivahinko, ja katto oli läpimärkä, muitakin rakenteita vettynyt ja talo oli romahtamassa. Mietin että ehkä vartissa saan tärkeimmät tavarat ulos, ja sen jälkeen mitään ei voi pelastaa. Käskin lapsen autoon nukkumaan täkin kanssa, sitten heräsin.
Oli kieltämättä aika hauska uni. Nauroin ääneen kun heräsin ja muistin :D
Näin unta että minut oli palkattu uudeksi näyttelijäksi Salkkareihin. Piti näytellä seksikohtauksia mutta sanoin että ei tästä tule mitään koska oli liian komeita miehiä, oli vissiin jotain Hunks-tyyppejä. :D Harvoin tän tyylisiä unia nään mut mieluummin tommosia ku jotain painajaisia mitä nään yleensä joka yö.
Näin unta viimeisimmästä, jo loppuneesta parisuhteesta. Toistin unessa ensin kaikki virheet (olin jotenkin tahdoton, annoin toisen manipuloida), uni oli todella todenmukainen, mukana olisi myös ystäväni, joka hääräsi oikeastikin suhteen takapiruna. Mutta, unen loppuosassa osasinkin sanoa ei ja lähdin kävelemään yksikseni hirveän vapautuneena.