Toukomammoja 2013 pääkaupunkiseudulta?
Moi vaan kaikille :) Löytyiskö tätä kautta toukokuussa 2013 synnyttäneitä pääkaupunkiseudulta? Ite synnytin 31.5. meidän esikoisen (pojan). Olis kiva jutella jonkun kanssa, et miten on menny ja sellasta :)
Kommentit (12)
Oi :) noin lähekkäin... :) onko se teidän eka lapsi vai monesko? Missä päin asustelette? Me ollaan just muuttamassa Helsinkiin Espoosta tässä elokuun lopulla :)
Juu eka lapsi on myös meillä ja Leppävaaran lähistöllä asutaan :)
Hellou, täälläkin tarjolla jutteluseuraa :) Synnytin esikoispojan 6.5 ja Helsingissä asustelen. Mihin päin Helsinkiä muutatte?
Kiva :) me muutetaan Etelä-Haagaan :) Missäs päin te asustelette siellä Helsingissä?
Mekin muutettiin kuukausi sitten Helsingin puolelle ja asustellaan nyt Tapanilassa (P-Helsingissä). Mites teillä on mennyt, ootko saanut hyvin ajan kulumaan? Täällä ei näköjään pysty lähettämään yksäriä eikä perustamaan suljettuja ryhmiä enää...
No niin :) Ihan hyvin on menny. No ajan nyt on jotenkuten saanu kulumaan. Nyt viimesen viikon aikana tosin ollu vähä haastavampaa kaikin puolin niin ei oo pahemmin tarvinnu keksiä tekemistä. En oikeen tiiä et onko masuvaivoja vai mikä mut tosi itkunen on poju ollu ja hirmu hankala saada yöunille :) mut ehkä se siitä helpottaa...mitenkäs teillä on sujunut? joo ei taida pystyä laittaa noita yksityisviestejä. Ootko sä facebookissa?
Varmasti helpottaa ajan kanssa tuo itkuisuus. Meillä poitsu on alusta alkaen nukkunut pitkiä yöunia ja päivällä on sitten pitkiä pätkiä hereillä, on aika rauhallinen tapaus. Mut kyllähän se arki tässä pikkuhiljaa alkaa hiipimään kun mies on lomansa pitänyt ja kohta on kesäkin ohi :/ Jonkinlaista rytmiä oon yrittänyt saada päiviin vaunulenkeillä, mutta välillä kyllä kaipais päivisin aikuista seuraa ettei ihan samanlaisia olis kaikkia arkipäivät. Joo olen facessa :) Siellä olis varmasti helpompi jutella, mites me saadaan tiedot vaihdettua kun ei voi yksäriä laittaa?
Niin totta. Joo meilläki on kyllä silleen helppo poitsu. Nyt vaan ollu joku itkusempi kausi :) mut näitä tulee ja menee...ehkä se johtu ku olin ite antibioottikuurilla niin siitä. Joo tosiaan välillä tuntuu et ois kiva saada jotai aikuistakin juttuseuraa, vaikka päivät sinänsä meneekin nopeesti :) No joo en kyl tiiä että miten vois nyt sit vaihtaa noi yhteystiedot ku täällä ei kerta pysty laittaa noita yksäreitä...hmm :) ideoita?
Et jaksais laittaa tätä aloitusta toiselle foorumille? Esim kaksplussassa pystyy laittaa yksäriä ja voisin sitä kautta laittaa sulle tiedot, ja ehkäpä löydät lisää toukokuisia sitä kautta? :)
Laitoin tämmösen samanlaisen keskustelufoorumin sinne kaksplussaan :) jatketaan juttelua siellä :)
Moikka, mun poika syntyi 30.5 ja pääkaupunkiseudulla asustelen. :)