Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla, että kahden viikon salitreenillä vatsalihakset näkyvät selvästi?

Vierailija
15.08.2013 |

Aloitin kuntokeskuksesssa elokuun alusta ja kahden viikon salilla käynnin jälkeen huomasin, että vatsalihakset (sixpack) ovat tulleet näkyviin. Siistii. Mut miten se voi olla mahdollista?

Olen käynyt salilla kaksi kertaa viikossa (nyt yht 5 kertaa) tekemässä perussaliohjelmani, jossa ei mitenkään erityisesti keskitytä vatsan alueeseen. Lisäksi olen käynyt spinningissä ja kahvakuulassa kaksi kertaa molemmissa.

Kuntoilutaustaa mulla ei ole muutoin kun juoksemisesta parisen kertaa viikossa, välillä harvemminkin. Salilla en ole aikaisemmin käynyt koskaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla vatsalihakset saa epäsuoraa rasitusta monessa liikkeessä. Ole iloinen :) Itse olen käynyt salilla vuoden ja teen vatsalihasjuttujakin ja ne on vähän väliä kipeät. Ylävatsalihakset näkyy  jotenkuten, muut ei :/ 

Vierailija
2/4 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lihas kuin lihas alkaa herkästi pullottaa treenistä, kun se kerää nestettä. Vielä jos, ja oletettavasti tapauksessasi juuri näin, rasvaa ei ole siinä päällä paljon, niin kyllä se lihasten pullotus näkyy. Onnea sulle vaan! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se yks jäpikkä paljastanut kuinka helppoa näitä ennen ja jälkeen kuvia on tekaista, vain parin tunnin erolla kun vähän pumppaa...

Vierailija
4/4 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 13:42"]

Eikös se yks jäpikkä paljastanut kuinka helppoa näitä ennen ja jälkeen kuvia on tekaista, vain parin tunnin erolla kun vähän pumppaa...

[/quote]

Vatsalihaksia (tai selkä) ei saa kovin helposti pumppiin johtuen ihan niiden sijainnista ja muodosta. Ap:llä on todennäköisesti vähän rasvaa ja hyvin (varsinkin alkuvaiheessa)  ärsykkeeseen vastaava lihastyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme