Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aina nälkä ja koko ajan jano!

Vierailija
14.08.2013 |

Yritän syödä vähemmän kuin ennen, ja mulla on suoraan sanottuna lähes koko ajan nälkä. Syön aamupalaksi puuroa ja leivän kahvin kanssa, lounaaksi kahvi, leipä ja hedelmä, ja sitten päivälliseksi lautasellisen lämmintä ruokaa(paljon kasviksia, salaattia, ja vähemmän varsinaista lämmintä ruokaa).ruokailuväli 3-4 tuntia. Illalla sitten leipä tai mysli tai jogurtti ja hedelmä. sairas nälkä jatkuvasti...oikein paha olo vatsassa, ja tuntuu kuin vatsahapotkin olisi ihan sekaisin...millä tätä oikein kestää? syönkö jotenkin väärin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lounaaksi riitä pelkkä leipä, ja illallisesikin lienee liian kevyt jos otat vain vähän varsinaista ruokaa. Jano voi johtua siitä että syöt enemmän suolaista kun yrität vähentää ruoan määrää (itselle tulee usein himo esim. leikkeleisiin jos syö kovin vähän kunnon ruokaa). Mutta jatkuva janotus ja pissitys voi olla myös diabeteksen oire. Onko paastosokereista mitään tietoa?

Vierailija
2/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriarvo ihan ok, on hiljattain otettu. Itsekin ajattelen, että ehkäpä nyt sitten syönkin ihan liian vähän. Ja sitten olen huomannut, että kasvikset ja salaatit aiheuttavat melkoista mahan möyrinää minulle, vaikka niistä todella pidänkin. Mitään ruoka-aineallergioita minulla ei ole. Kaameaa on tämä nälkäisenä nukkumaan meno!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme että on jatkuva nälkä. Itsekin kituisin tuolla vaikka söisin presiis sen mitä kulutankin. Hiilaria ja hiilaria ja vähän lisää sitä samaa. Ei kauheasti rasvaa ja prodesta ei tietokaan. Päivän kasviksistakin uupuu ainakin puolet.

Vierailija
4/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, jospa sitten kerrot miten oikeasti kuuluisi syödä? Kasviksia ja hedelmiä syön tosi paljon, pari-kolme palaa leipää päivässä ja lautasellisen kaurapuuroa, Tänään söin wokkia, jossa possua ja kasviksia...ei tämä mun ruokani nyt ihan epäterveelliseltäkään tunnu...ap

Vierailija
5/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla hedelmä ja ehkä illalla myös = ~200g

Itse syön salaattia ja kasviksia ruualla 3/4lautasellista ja niistä tulee ~200g..

300-400g jää alle 500g.

Aamulla voit lisätä marjoja puuroon ja leivän tilalle rahkaa/raejuustoa/keitetty kananmuna.

Lounaalle ruokaa, lihaa/proteiinia, kasviksia ja salaattia siis.

Välipalaksi voi ottaa hedelmän

Päivälliseksi ruokaa jossa proteiinia, kasviksia.

Salaatille voi laittaa vähän oliiviöljyä tai balsamicokastiketta

Iltapalalle leipä, maitotuotetta ja hedelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi