Mitä mieltä mun päivän syömisistä? Ov
Aamupala: kaurapuuroa, mustikoita,raejuustoa + kahvia
välipala: rahka ja mehukeitto
Lounas: iso pala lohta ja uunikasviksia
välipala: proteiinivanukas
Päivällinen: kanaa ja makaronia
iltapala: rahka, banaani ja kananmuna
Kommentit (5)
Kysyn, koska treenaan 4-5 kertaa viikossa ja yritän kasvattaa lihasta ja tiputtaa rasvaprosenttia..Syönkö edes sinne päin oikein? Treenipäivinä juon palautusjuoman vielä harjoittelun päätteeksi. Ap
Pelkään lähinnä, että syön liian vähän..tosin, nyt 4 kk treenannut ja paino on pysynyt suurinpiirtein samoissa lukemissa eli siitä päätellen ruokamäärä on sopiva. Olen 55-kiloinen "hippiäinen" :) Ap
Mulla samat treenimäärät, olen normaalipainoinen ja haluaisin rasvaprosentin alemmaksi. Proteiineja sulla on aika paljon, kovallakin treenillä riittää 2 grammaa/painokilo. Mulla tuollla määrällä menee jo yli tarpeen, mutta olen 55-kiloinen. Itsekin haluan vähän lihasta, mutta en paljon. Oletan että lohi ja kana on jotain 150 gramman annoksia? Hiilait ehkä treenipäivinä hyvät, lepopäivinä kannattaa vähentää.
Vastasitkin, että olet samanpainoinen kuin minä. Proteiineja siis älä tuosta enää lisää. Kyllä tuo aika sopivalta määrältä vaikuttaa, ei ole liian vähän. Tietty annoskoostakin riippuu paljon.
Muuten ok, mutta tuoreita kasviksia puuttuu. Jos sulla ei ole allergiaa, niin päivälliselle makaronin tilalle ainakin osittain salaattia, ja hyvä tulee. Kyllähän tuostakin voi tulla se puoli kiloa hevi-osastoa toki. Hiilaria on aika paljon, iltapalalla banaani on ehkä liikaa - jos laihdutat. Jos et laihduta, tuo on aika hyvä ruokavalio.