Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Ahomaa ja salarakas laulaja Johanna Kuvaja

Vierailija
14.08.2020 |

Hymylehti täräytti juorun uudessa numerossaan. Miltä tuntuu kun paljastavat kuvat julkaistiin lehdessä?
Tuskin on edes totta, kyllä joku kuva heistä yhdessä olisi myös löytynyt.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se miltään tunne. Jos ei pidä paikkaansa, niin se on sitten höpöhöpö ja jos pitää paikkaansa,  niin sitten pitää. 

Vierailija
2/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petterillä on silmää naiskauneudelle. Taitaa tykätä isotissisistä blondeista. Eikös se joskus juontanut missikisoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonsi Joo. Sieltä se niitä missejä bongasikin. Nyt on kyllä parhaimman näköinen nainen kainalossa. Johannalla ois mahiksia parempaankin.. Mutta love is blind. Onnea parille.

Vierailija
4/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Ahomaa pilkkasi Parkinsonin tautia sairastavaa Muhammad Alia. Hyppäsi kännissä pöydälle ja ilveili matkien Alin vapinaa Atlantan olympiakisojen tulen sytyttämisessä. En arvosta.

Lähde:

https://www.adlibris.com/fi/kirja/urheiluhullu-9789511344445?gclid=Cj0K…

Vierailija
5/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi että kaikki näkisivät naiseni rinnat paljaana. Siitä päättelen että ei pidä paikkaansa, Petteri ei olisi tähän suostunut. 

Vierailija
6/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Ahomaa on mielestäni bad news. Pelottava tyyppi. Olisiko narsisti, en tiedä. Olen nähnyt hänet livenä.

Vierailija
7/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Ahomaa on mielestäni bad news. Pelottava tyyppi. Olisiko narsisti, en tiedä. Olen nähnyt hänet livenä.

Minullekin tulee ekana mieleen pelottava.

Vierailija
8/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle on iso ylpeydenaihe, jos nainen on playboy-malli, joten en siitä päättelis pitääkö juttu paikkaansa vai ei.

Vierailija
9/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös PA ole naimisissa?

Vierailija
10/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setä jaksaa heilua.

Vierailija
11/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku oikeesti kinnostunu jostain Petteri Ahomaasta?

Vierailija
12/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku oikeesti kinnostunu jostain Petteri Ahomaasta?

Hän itse on. Muut eivät ole.

Vierailija
13/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että tuo voi pitää paikkaansa. Oon seurannut Johannaa somessa ja hän on hyvin henkinen ihminen ja terveellisten elämäntapojen kannattaja. Petteri ei sovi tohon yhtälöön. Lisäksi miksi kieltää asia,jos se olis totta. Molemmat sinkkuja.

Vierailija
14/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että tuo voi pitää paikkaansa. Oon seurannut Johannaa somessa ja hän on hyvin henkinen ihminen ja terveellisten elämäntapojen kannattaja. Petteri ei sovi tohon yhtälöön. Lisäksi miksi kieltää asia,jos se olis totta. Molemmat sinkkuja.

Ai tissivideoilla ja playboy-kuvilla itseään julkisuuteen tyrkkäävä laulutaidoton muikkeli on "hyvin henkinen ihminen"? Just. Taidat olla se sama, joka jatkuvasti tällä palstalla nostelee ketjuja joissa kehuu tuota naista mitä ihmeellisimmin sanankääntein. Taidat olla ihan Johanna itse? Ei tarpeeksi tunnettuutta eikä huomiota, niin pitää sitten netissä itse itseään kehua ja mainostaa?

Kannattais varmaan etsiä jotain muuta työtä, kun ei tuo julkkiksen ura oikein tunnu lähtevän. 

Vierailija
15/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ihan fani vaan. Fani, joka toivoisi olevansa tuollaisen naisen kanssa joskus. Johanna ei lue tälläisia ketjuja, ei edes katso tv:tä.

Kateelliset naiset täällä vaan huutelee. Kun ei itse osaa, niin pitää mollata muita, jotka menestyy.

Vierailija
16/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Kuvaja on jotenkin oudon näköinen,. Ei mikään klassinen kaunotar, kasvoissa on aika miehisiä piirteitä.

Vierailija
17/20 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnattoman rumat silikonit. Alimman tason nainen.

Vierailija
18/20 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot mun mielestä

Vierailija
19/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelkoot kukin kenen kanssa haluaa..  Onnea parille! Suomen Beckhamit :D

Vierailija
20/20 |