Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli sun eka kerta?

Vierailija
14.08.2013 |

Kerro siitä, kun menetit neitsyytesi. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muisto. Muutaman vuoden vanhempi ystävä, perhetuttu, johdatteli tilanteen siihen. Tiesin että hän toivoo niin tapahtuvan, koska puhui siitä etukäteen ja odotteli oikeaa hetkeä. Sattui mutta se oli myös romanttista. 

Vierailija
2/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli ensimmäinen poikaystäväni, olimme molemmat kokemattomia ja 15-vuotiaita. Kyllä se oli niin hirvittävää hapuilua ja rähmimistä, että on oikein kiusallista ajatellakin asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla olin lomalla ja paikallisen miehen kanssa mentiin hotelliin, homma meni hyvin eikä koskenut juurikaan. Tunsin hänet parin vuoden ajalta olin 15v. Loppuloma sujuikin kuin elokuvissa, mentiin esim pienelle hiekkarannalle...

Vierailija
4/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v. Ensimmäinen kertani oli DP.

Vierailija
5/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotta vanhempi poika jonka kanssa olin on/off -seurustellut pari vuotta, olin sen kanssa juhannuksena teltassa lähipaikan tanssilavan leirintäalueella yötä. Tarkoituksena ei alunperin ollut sekstailla, mut siihen se johti. Oli ihan miellyttävä kokemus parempi kuin mitä luulin.

Vierailija
6/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas joku pervo ukonrähjä.

Vierailija
7/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistunut kun immenkalvo oli niin sitkeää tekoa ettei mennyt rikki. Sairaalassa se leikattiin auki ja sen jälkeen on touhut onnistuneet. Vähän meni siis tuhraamiseksi eka yritys... :)

Vierailija
8/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 17:34"]

Kyseessä oli ensimmäinen poikaystäväni, olimme molemmat kokemattomia ja 15-vuotiaita. Kyllä se oli niin hirvittävää hapuilua ja rähmimistä, että on oikein kiusallista ajatellakin asiaa.

[/quote]

Tämän takia kannattaa ensimmäisellä kerralla ainakin olla kokeneen miehen/naisen kanssa.

Vierailija
9/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea, mutta ystävällinen. Kysyin suoraan, tyyppi ei ollut mikään elämäni rakkaus, mutta turvallisen tuntuinen. Halusimme molemmat eroon neitsyydestämme, teimme sen arki-iltana, kotona, ja selvinpäin. Vähän sohellusta oli myös. Minä 14, poika 18. En harrastanut tämän jälkeen yhdyntää pitkään aikaan, sillä pelkäsin raskautta ja kiinnijääntiä. 

Vierailija
10/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan poikaystävän kanssa, olin 14, poika 16. Molemmat oltiin neitsyitä ja aika kauan yritettiin ennen kun homma "toimi". Oltiin alkuun otettu kaljatkin rohkaisuksi:) juttu tuli vähän yllätyksenä vaikka vähän aavistelinkin että pojalla tommonen mielessä. Sattui kyllä vähän ja oli aika säätämistä. 

Vierailija
11/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kokemus ensimmäisen poikaystäväni kanssa. :)

Vierailija
12/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen poikaystävän kanssa 19v:na, menimme kaksi vuotta myöhemmin naimisiin ja olemme edelleen naimisissa.

Vierailija
13/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:a luokalla vuotta vanhemman pojan kanssa heillä kotona. Ei meinannut tulla yhtään mitään, kortsu meni rikki, soitettiin ehkäisyneuvolaan ja mentiin yhessä fillarilla hakemaan jälkiehkäsypillerit :D silloin ei saanut vielä apteekista.

Kauheen viisaita me oltiin, vaikka ei ollu edes nettiä olemassa tuolloin. :D

Vierailija
14/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhempi koulukaveri ja baari-illan jatkot. Mä olin 17. Eksyttiin samaan sänkyyn ja kaveri oli hyvä suostuttelija. En kertonut, että olin neitsyt ennen kuin jälkikäteen. Eka kertani sisälsi mm. monta asentoa. Kaveri oli suht kokenut. 

Vierailija
15/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-vuotias pojankloppi, kun aikuinen nainen vietteli minut. Muistelen vieläkin tuota hetkeä lämmöllä. Kiitos hänelle rohkeudesta ja hellyydestä.

Vierailija
16/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä kokenut "menettäneeni" mitään. Päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi