Miksi miehet tuo esiin sukupuoltaan täällä?
Jatkuvasti kommentteja jossa loppuun laitettu M tai M+ikä
Tää on ihan päinvastaista kuin mitä mies voittoisilla sivustoilla missä näkee korkeintaan "Olen tyttö/nainen.." kommentteja.
Kommentit (14)
Mieheltä aika säälittävää tuollainen huomion hakuisuus.
Ihan sama. Täällä jos sanot olevasi nainen ja kannattavasi tiettyjä asioita, sinut leimataan silti mieheksi ja sukupuolesi valehtelijaksi.
Värkin kuvaako kaipaatte todisteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Täällä jos sanot olevasi nainen ja kannattavasi tiettyjä asioita, sinut leimataan silti mieheksi ja sukupuolesi valehtelijaksi.
Värkin kuvaako kaipaatte todisteeksi?
Voi kumpa saisin kuvan siitä reiästä :(
N28
Yleensä jos joku laittaa viestin loppuun jotain sukupuoleensa viittaavaa, ei todellakaan ole ilmoittamaansa sukupuolta.
Tämä totta. Olen MN. Käytän kumpaakin, jos käytän.
Jotta täällä ei automaattisesti oleteta naiseksi. Tämän palstan mammat ovat sen verran vanhoilliskonservatiivisia että kuvittelevat vain naisten kirjoittelevan tänne. Jos sellaista ennakkooletusta ei täällä kokoajan tehtäisi niin ei tarvitsisi loppuun vielä lisätä omaa sukupuoltaan.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värkin kuvaako kaipaatte todisteeksi?Voi kumpa saisin kuvan siitä reiästä :(
N28
Voin laittaa kullikuvan, laita sinä tuherostasi.
Selkeästi naisvaltainen palsta, siksi.
t. mies
Minä olen jorma ja nimimerkiksi laitan jorma iso ja kova jorma, voi tulla kokeilemaan.
Minun mielestäni riippuen aiheesta on ihan mielenkiintoista minkä ikäinen ja kumpaa sukupuolta kirjoittaja on. Usein täällä myös reagoidaan tiettyihin mielipiteisiin erilailla riippuen siitä onko mies vai nainen. Siinä missä nainen saisi ymmärrystä ja yläpeukkuja, mies voi saada alapeukkuja, ei toki aina, mutta joskus näinkin. Sitä en ymmärrä miksi tämä miesten sukupuolen ilmoittaminen näin joitakin ärsyttää, varsinkin kun naisetkin sitä yhtälailla tekee, eikä se ärsytä ketään.
Että AP:lla olisi jotain mistä närkästyä.
M
Anteeksi ap että teemme siinäkin väärin.
m36
Aijaa? Oon nähnyt täällä usein N32-tyyppisiä kommentteja myös.