Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

D-vitamiini- ym. testit ilman ajanvarausta - miten saan tulokset ilman lääkärinaikaa?

Vierailija
13.08.2020 |

Varmasti tyhmän kuuloinen kysymys, mutta miten mä käytännössä saan vaikka Terveystalosta ulos labrakokeideni tulokset printtinä, kun en ole vakkaripotilas, jolla on hoitosuhde johonkin lääkäriin, vaan vain tällainen satunnainen testit netistä varaava henkilö?

Tarkoitus on otattaa täydellinen verenkuva, ferritiini, D, B12, diabetesriski, sydäririski, ihan hela hoito. Labra-aika varataan netistä, käydään antamassa verta, sitten maksetaan. Tähän sain ohjeet.

Mutta mistä mä saan paperilla ne tulokseni? Joudunko varaamaan tulostenkuulemisajan, vai onko mulla oikeus samaan hintaan vain hakea sieltä printti tai tilata se mailiini?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos ei halua rekisteröityä OmaTerveys-järjestelmään eikä maksaa lääkärille, joka lukee ne tulokset ääneen, niin mitä voi tehdä?

Vierailija
2/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne tule Omakantaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen teettänyt Puhdin kautta Synlabissa testit.

Vierailija
4/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos ei halua rekisteröityä OmaTerveys-järjestelmään eikä maksaa lääkärille, joka lukee ne tulokset ääneen, niin mitä voi tehdä?

Kun menet lähetteettömästi ottamaan laboratoriotestejä Terveystaloon, niin voit pyytää näytteidenottajaa lähettämään tulokset postitse tai toimittamaan ne asiakaspalvelutiskille paperisena, josta voit noutaa ne. Tästä ei ole veloitettu erikseen.

Vierailija
5/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noita tuloksia ei voisi saada vain itselleen, ilman mitään lääkärin tulkintoja.

Kun ei ole verinäytettäkään käynyt antamassa lääkärin lähetteellä.

Olisit kysynyt ap silloin asiaa, kuin kävit verinäytettä noihin antamassa.

Tottahan tulokset pitää saada itselle, kun on ne maksanutkin. 

Ei aivan pieni lasku noin monen näytteen tutkimuksesta, joten uteleiasuudest kysynkin: Mitäpä maksoi?

Ja mitä tarkoittaa koko helahoito?

Onko myös hb, tulehdusarvot, kilpirauhasarvot, verenkuva ym.?

Pelkkää provoilua koko aloitus, miksi et soita Terveystalon vastaanotto ja kysy tuloksia, sillähän se selviää?

Vierailija
6/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman nettipalveluun voi rekkautua, sieltä näkee. Yleensä vielä lähettävät sähköpostilla ilmoituksen, että nyt on tulokset tulleet.

Varmaan saa paperisenakin mutta vaatii uuden käynnin vaivan.

Vierailija
7/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko lihonut tänä vuonna ?

Vierailija
8/8 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti aloittaja. Menet näytteenottoon ja sitten kysyt miten saat tulokset.