Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki kyllä nyt ison virheen

Vierailija
13.08.2013 |

Olin lapseni kanssa toissa viikolla lomalla ulkomailla. Mies oikein patisti että menkää vain, ei haittaa häntä jne, nauttikaa. Halusin tarjota teini-ikäiselle lapselleni jotakin uutta, hän ei ollut koskaan käynyt etelässä. Mies ei lähtenyt mukaan koska hänellä oli muita juttuja ja ei oikein varaakaan. Olisin tarjoutunut maksamaan kyllä hänenkin matkansa.

Selvisi, että sinä aikana kun olimme matkalla mies teki profiilin Suomi24:seen ja Flirfairiin. Hän on useasti vieraillut SexWork.netissä (sihteeriopisto?) Sitten hän oli kaverinsa kanssa käynyt Tallinnan risteilyllä Silja Europalla torstaina, eikös sillä laivalla ole jokin sinkkuristeily torstaisin? 

Ollaan tässä oltu naimisissa 5. vuotta ja mietin ollaanko enää pitempään kohta. Kaiken huippuna kun päästiin sitten sinne etelään mies muuttui "mykäksi", ei vastannut viesteihini ja jos vastasi niin hirveään sävyyn, suuttui siis vaikka antoi olettaa muuta. Otti minut pois kaverilistaltaan facebookista myös. Arvatkaa oliko minulla kiva reissu? Ja arvatkaa mikä on fiilis nyt kun tämäkin selvisi. 

Mitäs minä tässä nyt tekisin? 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörän osto on merkki siitä että mies haluaa olla villi ja vapaa, ei ole kiinnostunut  parisuhteeseen sitoutumisesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi