Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki kyllä nyt ison virheen

Vierailija
13.08.2013 |

Olin lapseni kanssa toissa viikolla lomalla ulkomailla. Mies oikein patisti että menkää vain, ei haittaa häntä jne, nauttikaa. Halusin tarjota teini-ikäiselle lapselleni jotakin uutta, hän ei ollut koskaan käynyt etelässä. Mies ei lähtenyt mukaan koska hänellä oli muita juttuja ja ei oikein varaakaan. Olisin tarjoutunut maksamaan kyllä hänenkin matkansa.

Selvisi, että sinä aikana kun olimme matkalla mies teki profiilin Suomi24:seen ja Flirfairiin. Hän on useasti vieraillut SexWork.netissä (sihteeriopisto?) Sitten hän oli kaverinsa kanssa käynyt Tallinnan risteilyllä Silja Europalla torstaina, eikös sillä laivalla ole jokin sinkkuristeily torstaisin? 

Ollaan tässä oltu naimisissa 5. vuotta ja mietin ollaanko enää pitempään kohta. Kaiken huippuna kun päästiin sitten sinne etelään mies muuttui "mykäksi", ei vastannut viesteihini ja jos vastasi niin hirveään sävyyn, suuttui siis vaikka antoi olettaa muuta. Otti minut pois kaverilistaltaan facebookista myös. Arvatkaa oliko minulla kiva reissu? Ja arvatkaa mikä on fiilis nyt kun tämäkin selvisi. 

Mitäs minä tässä nyt tekisin? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät, ettei mies ole enää henkisesti mukana suhteessanne. Mitä itse haluat? Haluatko sinnikkäästi odottaa mitä miehesi päättää ( jos hän ei halua jatkaa suhdettanne, niin et pysty hänen päätään kääntämään)? Vai otatko tilanteen tosissaan ja luovut suhteestanne arvokkaasti? Oletko vielä rakastunut mieheesi ja haluatko taistella suhteenne puolesta? 

Vierailija
2/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄIJÄÄÄÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se luuseri!Ei yhtään ajatellut teidän lomaa,kun kerrankin pääsitte,halusi vain seksiä muilta,ihan tosi,olin naimisissa tällaisen sian kanssa,laittoi kännykkään tyyliin nimeksi reiska ja oikeasti numero olikin jonkun naisen ja tätä rataa.Oli muka viikonloppuna töissä mutta olikin naimassa muita.Ihan tosi ansaitsette lasten kans parempaa

Vierailija
4/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä kuulosta, kyllä toi vaikuttaa siltä että miehes pettää sua. Kannattaa puhua ja kattoa sitten miten asiat menee.

Vierailija
5/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mikä sika! Ota ero ja äkkiä, ansaitset paljon parempaa aivan varmasti! Itse saisin niin hirveet kilarit että! N31

Vierailija
6/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään draamakuningatar, mutta kyllä tuo nyt vaikuttaa siltä että olisi syytä istua alas ja puhua asiasta täysin suoraan. Jos mies kieltää ja kiertelee, tiedät itsekin mitä tehdä. Sattuu se, mutta elämä jatkuu. 

Vierailija
7/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kustantaa perheelleen loman ja tässä kiitos?

Naisia on mahdoton miellyttää.  Parempi kun ei edes yritä.

Vierailija
8/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tiesit noista nettiprofiileista?

Aika törkeää joka tapauksessa on. Minua myös huolestutti tuo, että miehellä ei ole rahaa lomailuun. Avioliitossa ovat kuitenkin rahat yhteiset.

Herää kysymys, mikä teillä on yhteistä, jos ei ole rahoja eikä rakkautta. Yksinhuoltajana voit saada molempia.

t. onnellinen rahattomasta petturista eronnut

Vierailija
9/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mitä kieroilua!

Mies vaan halusi heivata sinut ja teinin pois jaloista pyörimästä että sai viikon vapaasti leikkiä sinkkua ja ainakin yrittää panna kaikkea mikä liikkuu.

Eikö voi vaan suoraan sanoa että tämä parisuhde ei nyt vaan kiinnosta ja vierasta on pakko saada niin eukko voisi saman tien heivata ukon ulos ovesta jos ei halua "vapaata suhdetta".

Mutta ei kun ukko haluaa pitää vakipillunsa ja kodinhoitajan varalla kun ei sitä aina löydy uutta pantavaa ja siivoaminen ja pyykinpesukin on niin tylsää saatikka jos pitäisi vielä itse kokatakin.

Vierailija
10/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 19:52"]

[/quote]

Onko lukutaidossa vikaa? Mies EI maksanut matkaa vaan hänellä ei ollut varaa lähteä. Vaimo olisi maksanut miehen matkan mutta mies ei ymmärrettävästikään halunnut lähteä kun oli muita suunnitelmia.

Vierailija
11/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 19:52"]

[/quote]

Onko lukutaidossa vikaa? Mies EI maksanut matkaa vaan hänellä ei ollut varaa lähteä. Vaimo olisi maksanut miehen matkan mutta mies ei ymmärrettävästikään halunnut lähteä kun oli muita suunnitelmia.

[/quote]

Vihdoin tasa-arvoa! Näinhän naiset on pelanneet jo vuosisadat.

Hehee, niin ne osat vaihtuu, Eskoseni. Sano.

Vierailija
12/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
13/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
14/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Juu, tämä ei kyllä tosiaan jää tähän. Katsoin miehen historiatiedot iPodiltaan. Otin histrorialistasta (joka päivän kohdalta kuvan) ja kaikki tulen näyttämään miehen lähisukulaisille joiden kanssa olen ollut tekemisissä kun otan eron puheeksi. Siellä on listaa listan perään. 

Toisekseen tuo käytöksensä oli jo niin anteeksiantamatonta, mulla meni loma ihan pilalle, tosin lapsen takia esitin iloista, en hänen lomaansa todellakaan halunnut pilata. Meinas oksennus tulla kun nuo näin, oon todella vihainen. Kurkkua kuristaa, en olisi ikinä, koskaan, uskonut että oma mies on tuollainen. 

Vierailija
15/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ole kuitenkin itsesi puolella ja jätä se sika. Ja tosiaan tee selväksi syy sen sukulaisille.

Vierailija
16/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..en olisi ikinä koskaan uskonut että oma mies on tuollainen.."

-> tämän lausahduksen kuulee hyvih usein. Näi n se vaan nyt menee, että miehet ovat sellaisia. Omastanikin paljastui asiaa, jota en olisi uskonutkaan. Vaan ei niitä täydellisiä ole olemassakaan. Mutta pettämistä ei tarvitse sietää, kaikenlisäksi jossakin sihteeriopistolla..eikös ne ole maksullisia naisia?!

Vierailija
17/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama, jonka mies oli lupaillut yhteistä matkaa ja perunut sen rahaan vedoten, mutta oli keväällä kuitenkin ostanut moottoripyörän? Kuulostaa samalta tarinalta.

Vierailija
18/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 20:44"]

Oletko se sama, jonka mies oli lupaillut yhteistä matkaa ja perunut sen rahaan vedoten, mutta oli keväällä kuitenkin ostanut moottoripyörän? Kuulostaa samalta tarinalta.

[/quote]

Olen kyllä, täällä arvattiin tuolloin ihan oikein. Täällä tiedetään ihan kaikki. Ap

Vierailija
19/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no sun on turha enää miettiä, mitä tekisit. Todella törkeää mieheltä, nyt järjestät asiat niin, että pääset eroamaan mahdollisimman pian. Älä hukkaa itsekunnioitustasi roikkumalla tuossa tyypissä enää yhtään pidempään! Tee sinä itse aloite eroon, niin saat edes jonkinlaisen yliotteen tilanteesta. 

Vierailija
20/21 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 20:44"]

[/quote]

Olen kyllä, täällä arvattiin tuolloin ihan oikein. Täällä tiedetään ihan kaikki. Ap

[/quote]

Uskomatonta! Luin ketjuasi silloin jo raivosta kihisten :( Tsemppiä ap, ansaitset parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme