Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Ovatko naisen hauskuus ja äly teille tärkeitä?

Vierailija
13.08.2013 |

Kerro myös hiukan itsestäsi, jos jaksat. Teen omaa tutkimusta :)

Naispuoliset kaverini eivät erityisemmin tuota huumoria, saattavat kyllä huvittua siitä, mutta eivät esim naura kovin usein/kovaa/paljoa. Heillä ei ole myöskään kovin hyvä yleissivistys ja haluavat keskustella lähinnä arjen asioista, yhteisistä tutuista, kodista, lapsista ym. Heillä koulutustaso keskiaste tai AMK, ovat työväen tai keskiluokkaa.

Aika monella heistä on hauska mies, joka tietää paljon ja osaa keskustella myös yleisistä asioista. Oletan siis, että heitä ei erityisemmin häiritse se, että heidän vaimonsa eivät ole erityisen  hauskoja tai kiinnostuneita maailman asioista.

Nämä naiset ovat tavallisen kauniita suurin osa, eivät superkauniita. Huolehtivat itsestään mutta eivät tällää. He ovat kunnollisia, kilttejä, mukavia, ahkeria, tunnollisia, hyviä äitejä ja kodinhoitajia.

Oma mieheni on minua sata kertaa fiksumpi ja tietävämpi. Hän sanoo, ettei ensisijaisesti hae naisesta älyä. Hän pitää minua erittäin hauskana mutta edellinen deittinsä oli kuolettavan tylsä mutta oli silti häneen todella ihastunut. Eli voisin olettaa, että hauskuuteni ei ole hänelle mikään välttämätön ominaisuus, paremminkin bonus.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äly on tärkeää. sen näkee olemuksesta, jos sitä on paljon tai todella vähän. en tarkoita älyllä sitä että on akateeminen. iso osa yliopistolla tapaamistani naisista ei ole kiinnostavia.

Vierailija
22/27 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavia vastauksia! Kertokaa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin mikään vaatimus mutta plussaa. Oma mieheni on kuulema onnensa kukkuloilla, koska hänen mielestään hänellä on älykäs, hauska, mielettömän kaunis ja superseksikäs vaimo :)

Vierailija
24/27 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös älykäs ja hauska, ainakin omasta mielestäni :D mutta siis mies on sanonut, että näiden takia ihastui minuun. Tykkään keskustella kulttuurista, luen paljon, harrastan elokuvia jne. Olen ihan ok-näköinen mutta mies on todella komea ja lihaksikas (ja myös älykäs ja hauska), markkina-arvoteoreetikkojen mielestä taatusti mun tasoni yläpuolella, joten oletan, että hän oikeasti painotti älykkyyttä ja hauskuutta ihastuessaan minuun. Hän ei ole kovin ulkonäkökeskeinen muutenkaan ja monella tavalla aika poikkeuksellinen ihminen.

Vierailija
25/27 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko huutaa miesten vastauksia, mutta vastaan naisena. Omat valttikorttini olen tiedostanut jo hyvissä ajoin, ne ovat kohtalaista hieman parempi ulkonäkö sekä huumori. Näillä saan paljon anteeksi, mm. pelkän opistoasteen koulutukseni. En siis rehellisesti ole erityisen tietoviisas enkä kovinkaan kiinnostunut muodollisesti pätevistä keskustelunaiheista, kuten kulttuuri, politiikka ja urheilu, mutta tiedostan olevani sitten toisella tavalla älykäs, sanotaan sitä sitten vaikka tunneälyksi. Olen hyvä kuuntelija ja empaattinen ihminen sekä kiltti. Onhan se mukavaa saada tuo oma mies hekottamaan monta kertaa päivässä. =)

Vierailija
26/27 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa - oma mies on siis ehdottoman älykäs mies, lukee paljon, seuraa politiikkaa ahkerasti ja osaa kyllä keskustella asiasta kuin asiasta. Joskus ihmettelen salaa, miten hän jaksaa mun seurassani, kun en osaa heittää kiperiä vastakomentteja... No, ehkä se on sitten se tunneäly ja aiemminkin mainittu sosiaalinen pelisilmä. Kysyn kiinnostuneena lisää ja lopulta nauratan sen kuoliaaksi hämäten näin, ettei mulla ollut hajuakaan mistä puhuttiin. =p

Vierailija
27/27 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me meihet halutaan naisilta tasan hyvää ulkonäköä. Töissäkin sen huomaa miten köyhä sielunelämä naisilla on.

mies, 28v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi