Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Ovatko naisen hauskuus ja äly teille tärkeitä?

Vierailija
13.08.2013 |

Kerro myös hiukan itsestäsi, jos jaksat. Teen omaa tutkimusta :)

Naispuoliset kaverini eivät erityisemmin tuota huumoria, saattavat kyllä huvittua siitä, mutta eivät esim naura kovin usein/kovaa/paljoa. Heillä ei ole myöskään kovin hyvä yleissivistys ja haluavat keskustella lähinnä arjen asioista, yhteisistä tutuista, kodista, lapsista ym. Heillä koulutustaso keskiaste tai AMK, ovat työväen tai keskiluokkaa.

Aika monella heistä on hauska mies, joka tietää paljon ja osaa keskustella myös yleisistä asioista. Oletan siis, että heitä ei erityisemmin häiritse se, että heidän vaimonsa eivät ole erityisen  hauskoja tai kiinnostuneita maailman asioista.

Nämä naiset ovat tavallisen kauniita suurin osa, eivät superkauniita. Huolehtivat itsestään mutta eivät tällää. He ovat kunnollisia, kilttejä, mukavia, ahkeria, tunnollisia, hyviä äitejä ja kodinhoitajia.

Oma mieheni on minua sata kertaa fiksumpi ja tietävämpi. Hän sanoo, ettei ensisijaisesti hae naisesta älyä. Hän pitää minua erittäin hauskana mutta edellinen deittinsä oli kuolettavan tylsä mutta oli silti häneen todella ihastunut. Eli voisin olettaa, että hauskuuteni ei ole hänelle mikään välttämätön ominaisuus, paremminkin bonus.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/27 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 17:54"]

Itse olen älykäs ja hauska nainen mutta en erityisen kaunis tai hoikka.

Silti minulla on samanlainen, mutta lisäksi hyvännäköinen mies. 

On ollut jo 8 vuotta.

Tästä päättelisin että älyni ja huumorintajuni merkitsevät hänelle jotain. 

[/quote]

Sama homma täällä. Olen jopa kuullut ihmettelyä, että miten mun ulkonäöllä on isketty tuollainen mies xD Nämä ihmettelijät niitä naisia, joita kiinnostaa se miehen tilinauha ja status... Ja joiden parisuhteet eivät onnistu, jos ylipäätään jonkun onnistuvat hetkeksi edes koukkuunsa saamaan.

Vierailija
4/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Kumpikaan näistä ominaisuuksista ei ole se, mitä naisilta toivotaan.

Vaikkakin toki monet naiset ovat hassuja.

Vierailija
5/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja hauska nainen on todellinen ihannenainen.

Nättikin voi olla mutta se ei ole pääasia.

Kauneus katoaa. 

Vierailija
6/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja hyvä huumorintaju ovat seksikkäitä piirteitä naisessa.

Tiukkapipoisuus ei ole.

Itselläni ikää 25v ja Amk-tutkinto tähän mennessä. 

Vierailija
7/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 17:22"]

Kerro myös hiukan itsestäsi, jos jaksat. Teen omaa tutkimusta :)

[/quote]

Kriteerit: älykkyys, siedettävä ulkonäkö jossa kauniit kasvot plussaa, ehdottomasti miellyttävä luonne ja persoona, arvot kohdallaan, pitää kroppansa suunnilleen kunnossa eli ei luisu ainakaan BMI 25 yli, mielummin selvästi alle ja rasva-% on järkevä eli se paino on mielummin osaksi lihasta eikä pelkkää läskiä. Aktiivinen, reipas, positiivinen. Huumorintaju on kaikilla älykkäillä ja positiivisilla kuitenkin, ei sitä kannata perään kuuluttaa.

Vierailija
8/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 17:33"]

Älykkyys ja hyvä huumorintaju ovat seksikkäitä piirteitä naisessa.

Tiukkapipoisuus ei ole.

Itselläni ikää 25v ja Amk-tutkinto tähän mennessä. 

[/quote]

Nelonen tarkentaa

Maisterin paperit riittää, väitellyt ei ole haitaksi. Tulee sitten lapsistakin helpommin sellaisia joiden kanssa tulee kumpikin juttuun.

Vierailija
9/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittävät, että on, mutta todellisuudessa ei ole. Tietysti on olemassa kourallinen miehiä, jotka vaativat älykästä naista, joka on todella puhelias ja hauska. Heillä on usein kovat kriteerit naisille kaikilla elämän osa-alueilla, vaikka itse eivät voisi täyttää puoliakaan omista vaateistaan.

Vierailija
10/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö naisen pitää olla.

Jos haluaisin älykkään kumppanin, olisin homo ja naisin jonkun partasuisen shakkimestarin.

Ja lisättäköön: ei lihaksia, kiitos.

Ei luulisi olevan liian tiukat kriteerit?

Vierailija
11/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 17:37"]

Väittävät, että on, mutta todellisuudessa ei ole. Tietysti on olemassa kourallinen miehiä, jotka vaativat älykästä naista, joka on todella puhelias ja hauska. Heillä on usein kovat kriteerit naisille kaikilla elämän osa-alueilla, vaikka itse eivät voisi täyttää puoliakaan omista vaateistaan.

[/quote] 

Miksiköhän näin muuten on ?

Että täysin tavanomaiset suomalaiset jurvelot luulevat saavansajonkun prinsessan itselleen ? 

Vierailija
12/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Entä ne piruparat jotka ovat silti armeliaita puolisoillensa kriteereissä? Yleensä miehet haluavat itseään vähemmän älykkään naisen. Erittäin älykkäitä naisia haluavia miehiä on harvassa ja huippuälykkäät naiset jäävät usein vaille parisuhdetta. Ja täytän itse varmasti kaikki asettamani kriteerit, vähintään siinä määrin kuin rohkenen kumppanilta toivoa.

4

Vierailija
13/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 17:39"]

[/quote] 

Että täysin tavanomaiset suomalaiset jurvelot luulevat saavansajonkun prinsessan itselleen ? 

[/quote]

No se nyt on ihmisluonnossa.

Kyllä naisissakin on näitä omasta tasostaan tietämättömiä haihattelijoita ja rinsessoja. Tuskin lähdet tätä kiistämään?

Vierailija
14/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia harvemmin kiinnostaa muu kuin omaan lähiympäristöön liittyvät asiat, vaikka naisella olisi todella korkea ÄO ja koulutus. Miehet ovat luontaisia mietiskelijöitä ja tutkijoita. Vähän hitaammat ja vähemmän kirjasivistyneetkin miehet yrittävät usein mietiskellä ja ottaa kantaa asioihin, vaikkeivat aina keksisi hirveän hienoja ajatuksia.

Naisen älykkyyden osoittaminen ei ole missään nimessä samalla tavalla tärkeää, vaikka naisen älykkyys on toki lisäpisteitä aiheuttava asia. Naisen on myös melkein mahdotonta saada miestä nauramaan täysin omilla avuillaan. Nainen voi olla puolihauska, mutta se perustuu yhtä paljon kauneuteen ja keimaileviin maneereihin kuin varsinaiseen ulosantiin ja tilannetajuun. Naisen hauskuus on enemmän semmoista koiranpentumaista vouhotusta ja ilomielisyyttä, kun taas samalla tavalla käyttäytyvä mies koetaan helposti jotenkin infantiiliseksi ja nynnyksi, homoksi tai yksinkertaiseksi.

Vierailija
15/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin hyvää seksiä. Älykkäät ja huumorintajuiset naiset ovat sänkytouhuissa parhaita. Äly tuo kekseliäisyyttä ja huumori taas rentoutta sänkypuuhiin. 

Älykkäät naiset ovat toki kekseliätä ja oppivat hyvin mutta jos huumori puuttuu niin sänkytouhuista puuttuu rentous. 

Tyhmät naiset lähinnä kikattavaia 'lahnoja' joilta puuttuu aloitteellisuus.

Vierailija
16/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 17:39"]

[/quote] 

[/quote]

No se nyt on ihmisluonnossa.

Kyllä naisissakin on näitä omasta tasostaan tietämättömiä haihattelijoita ja rinsessoja. Tuskin lähdet tätä kiistämään?

[/quote]

Tottakai niitä löytyy myös naisista mutta miesten kohdalla tuntuu että melkein jokainen havittelee jotain kaunotarta itselleen vaikka oma ulkonäkö ja muut piirteet ovat vaatimattomat. 

Vierailija
17/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen älykäs ja hauska nainen mutta en erityisen kaunis tai hoikka.

Silti minulla on samanlainen, mutta lisäksi hyvännäköinen mies. 

On ollut jo 8 vuotta.

Tästä päättelisin että älyni ja huumorintajuni merkitsevät hänelle jotain. 

Vierailija
18/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naisen jonka kanssa pystyy keskustelemaan panemisen lomassa ja toisaalta huumori on ainoa asia jonka avulla selviää arjesta, jos siis vakavampaakin suhdetta haluaa. 

Vierailija
19/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat erittäin tärkeitä ominaisuuksia. Lisäksi pitää olla keskustelutaitoa, jossa äly ja hauskuus yhdistyvät sosiaaliseen pelisilmään.

Vierailija
20/27 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat erittäin tärkeitä ominaisuuksia. Kaunis nainen menee täysin hukkaan jos on hihittelevä kana-aivo :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän